نقش و اثر مثبت رسانه بیشتر از ۶۰ میلیارد بودجه سالیانه خوشاب است

محمود شم آبادی فرماندار شهرستان خوشاب - بصیرت خوشاب - امید آفرینی - بصیرت خوشاب - بودجه سالیانه خوشاب توسعه خوشاب - سرمایه گذاری در خوشاب www.basiratkhoshab.ir

بازدیدها: 598

فرماندار خوشاب:

نقش و اثر مثبت رسانه بیشتر از ۶۰ میلیارد بودجه سالیانه خوشاب است

فرماندار خوشاب با تاکید بر اثر مهم رسانه‌ها در امید آفرینی در بین مردم گفت: نقش و اثر رسانه‌ها در بین مردم بالاتر از ۶۰ میلیارد تومان بودجه سالیانه شهرستان خوشاب است.

به گزارش بصیرت خوشاب محمود شم ابادی صبح پنجشنبه 19 مرداد ماه در جمع خبرنگاران و فعالان رسانه شهرستان خوشاب با اشاره به اینکه هدف نهایی مسئولان و رسانه‌ها پیشرفت شهرستان و کاستن از مشکلات مردم‌است، اظهار کرد: اهمیت حوزه رسانه را کسی نمی‌تواند نادیده بگیرد.

فرماندار خوشاب با اشاره به اینکه روایتگری درست از وقایع و امیدافرینی توسط رسانه‌ها نقش مهمی در ایجاد ذهنیت مثبت از اقدامات مسئولان و امید آفرینی دارد، افزود: شهرستان خوشاب ظرفیت بسیار بالایی در فرهنگ، صنعت و کشاورزی دارد که ایجاد امید در مردم برای سرمایه گذاری و توسعه شهرستان خوشاب توسط رسانه‌ها می‌تواند تعیین کننده باشد.

وی با اظهار اینکه مشکلات مردم را درک می‌کنیم و از کاستی‌ها نیز مطلع هستیم، افزود: ایجاد نا امیدی در بین مردم و مسئولان باعث از دست رفتن انگیزه کاری می‌شود.

شم‌آبادی با بیان اینکه نقد اقدامات مسئولان و انتقاد سازنده برای تحرک مدیران گاهی نیاز است، گفت: در کل باید براینده خروجی رسانه مثبت، سازنده و امیدافرین در مردم باشد.

خبرنگار واقعی مثل لنز دوربین عمل می‌کند

در این دیدار همچنین حجت‌الاسلام مرتضی تیجانی، امام جمعه شهرستان خوشاب در تفاوت خبرنگار و فعال رسانه بیان کرد: خبرنگار واقعی مثل لنز دوربین عمل می‌کند و آنچه می بیند روایت می‌کند و باید بر حب و بغض خودش در خبر نویسی و جهت گیری خاص غلبه کند.

وی با تاکید بر اینکه روایت خبرنگار باید شفاف و صادق باشد، افزود: یکی از مشکلات شهرستان خوشاب خروج سرمایه‌ها از شهرستان و عدم‌سرمایه گذاری مناسب است که دلیل آن نپرداختن رسانه‌ها به هویت واقعی شهرستان خوشاب و عدم معرفی لازم است.

امام جمعه خوشاب اضافه کرد: فعال رسانه کسی است که محتوایی را می بیند، پایش می‌کند و با تفکر خودش آنرا منتشر می‌کند.

حجت‌الاسلام تیجانی با تاکید بر اینکه انقلاب‌ها توسط قلم‌ها رقم خورده افزود: جریان عاشورا بر اساس روایت‌های جعلی و اخباری است که به مرور زمان در اذهان مردم‌اثر گذاشت و در نهایت به شهادت سید الشهدا (ع) و کشتن نوه پیامبر و یارانش شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *