به پلیس نزدیک می شوید!

به پلیس نزدیک می شوید! - بصیرت خوشاب - سبزوار - خراسان رضوی - شهرستان خوشاب - دوربین پلیس - جریمه پلیس - basiratkhoshab.ir

بازدیدها: 91

به گزارش #بصیرت_خوشاب در روزگاران قدیم اگر مسیر و آدرسی را یاد نداشتید باید چندین مرتبه از خودرو پیاده می شدید و یا با توقف های مکرر از رهگذران آدرس مقصد و مسیرهای مختلف را سوال می کردید.

🔵 با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از ماهواره ‌ در گوشی های تلفن همراه با نصب یک نرم افزار ساده به راحتی می توانید از تمام نقشه های آنلاین و تغییرات در شهر، حتی تا دورترین ابادی و کوچه هایی که سگ ها و گربه ها نیز سر نمی زنند با خبر شوید.

🔵از ویژگی های بارز و مهم این نرم افزارها به روز بودن ، نمایش مکان های استقرار پلیس راه در جاده ها و شهرها، و نمایش دست اندازهای جاده ها و سهولت دسترسی و غیره است.

🔵 در زمان حرکت در جاده ها با نزدیک شدن به پلیس ایستاده در کنار جاده سخنگوی این نرم افزار مدام هشدار می دهد” به پلیس نزدیک می شوید،  به پلیس نزدیک می شوید….”

🔵هدفم از نوشتن مطلب معرفی این نرم افزارها یا نشان دادن محل توقف پلیس در جاده های شهری و خارج شهری و نشان دادن مکان دوربین های جریمه با این نرم افزار نیست.

🔵هدفم اطلاع رسانی برای کسانی است که فکر می کنند با نشان دادن یک دوربین و چهره نگاری از افراد می توانند زنان بی حجاب  را جریمه کنند و با استفاده از چهره نگاری مثل ثبت پلاک خودرو می توانند جریمه بنویسند و یا با ارسال پیامک هشدار  به آنها اطلاع رسانی کنند.

🔵قطعا در دنیای علم و تکنولوژی اگر نصب این دوربین های جریمه در معابر و خیابان های شهر و جریمه افراد بی حجاب حالت جدی به خود بگیرد تا چند وقت دیگر مانند فروش فیلتر شکن ها یا با ارائه نرم افزارهای رایگان که مکان و نقطه دقیق دوربین های ثبت جریمه را مشخص می کنند با هشدار به بی حجاب ها خواهند گفت: “به پلیس نزدیک می شوید، به پلیس نزدیک می شوید…..بر سر خودتان و دوربین کلاه بگذارید”

🔵 سوال از مسولانی که فکر می کنند با هوش مصنوعی، افراد بی حجاب را با دوربین جریمه می کنند: مشخص کردن مکان چند تا دوربین در شهر برای ماهواره ها و نرم افزارهایی که در دسترس عموم مردم قرار گرفته و قدرت دارند آنلاین مکان حضور پلیس و دوربین ها را به مردم گزارش دهند چقدر زمان می برد؟

🔵مردم شهر با دوربین جریمه کردید، رهگذران و مردم بی حجاب احتمالی در روستاها را با چه چیز جریمه می کنید؟

🔵آیا بهتر نیست به جای هزینه و تمرکز بر روی دوربین ها و هزینه کردن از جیب بیت المال برای جریمه کردن‌مردم، با انجام کار فرهنگی  آیات قرآن مانند پیامبر(ص) برای مردم بخوانید و مانند ائمه اطهار(ع) برای مردم واقعیت ها را بیان کنید.

🔵 آیا بهتر نیست برخی مسولان به جای صدور اطلاعیه و بخشنامه برای جریمه کردن و گرفتن پول از مردم و جریمه و تهدید کردن مدام مردم مانند ایام کرونا که میلیاردها تومان پول از مردم با جریمه کردن گرفتند و آخر سر معلوم نشد پول ها کجا رفتند و برخی پاداش به بعضی دادن، از افکار پولی و جریمه کردن مردم دست بردارند و به وظایفشان به درستی عمل کنند. #بصیرت_خوشاب

@khoshab1

Basiratkhoshab.ir

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *