دادستان سبزوار بیان کرد: دستگیری متهم قتل عمدی درگیری شهرک فرودگاه

فوت یک نفر از درگیری گروهی روستای باغجر سبزوار در بیمارستان - بصیرت خوشاب - شهرستان خوشاب

بازدیدها: 123

دادستان سبزوار از دستگیری ضارب یک نزاع منجر به فوت در #سبزوار خبر داد.

جعفر طیار صابری با اشاره به دستگیری ضارب یک نفر در درگیری این شهرستان در کمتر از 8 ساعت گفت: بر حسب تحقیقات انجام شده در روز پنج شنبه، ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه یک فقره نزاع به علت اختلاف شخصی واقع در شهرک فرودگاه بین دو مرد ۳۵ ساله و ۳۰ ساله به وقوع می‌پیوندند که مرد ۳۵ ساله با اصابت دو ضربه چاقو به نقاط حیاتی مجروح و جهت ادامه در مان به مشهد منتقل شد که متاسفانه امروز ظهر ۲۶ خردادماه فوت کرد.

دادستان عمومی و انقلاب سبزوار در این زمینه افزود: با توجه به نوع و محل جراحات وارده، دستور لازم در همان ساعات اولیه اطلاع از موضوع با هدف شناسایی ضارب و تشکیل اکیپ جنایی صادر و اقدامات تعقیبی شروع و بازپرس ویژه قتل نیز با حضور میدانی در همان ساعات اولیه به بررسی و جمع آوری ادله اقدام کرد.

دادستان عمومی و انقلاب سبزوار افزود: با پیگیری و نظارت لازم، متهم با تلاش پلیس اطلاعات و پلیس آگاهی در کمتر از هشت ساعت در خارج از استان خراسان رضوی دستگیر و به سبزوار منتقل شد.

وی اضافه کرد: بر این اساس و در ادامه در ساعت پنج صبح روز جمعه بازپرس با تحقیق لازم از متهم و به لحاظ اقرار وی به درگیری و وارد کردن صدمات به اتهام شروع به قتل عمدی با قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شد.  صابری افزود: با توجه به موثر نبودن اقدامات درمانی در مرکز استان و با وقوع قتل با تغییر نوع اتهام، متهم به اتهام قتل عمدی بازداشت است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *