امام جمعه شهرستان خوشاب بیان کرد: هویت زن ایرانی حیا و عفت

امام جمعه خوشاب بیان کرد: نتیجه طوفان‌ الاقصی آغاز تمدن اسلامی است - بصیرت خوشاب - علی اکبر ملکی - basiratkhoshab.ir

بازدیدها: 122

امام جمعه خوشاب:

هویت زن ایرانی حیا و عفت است

امام جمعه خوشاب با اظهار اینکه فتح الفتوح امام خمینی (ره) تربیت جوانان بسیجی بود، گفت: هویت زن ایرانی حیا و عفت است.

به گزارش بصیرت خوشاب حجت‌الاسلام مرتضی تیجانی، امام جمعه شهرستان خوشاب در جمع مردم این شهرستان با اظهار اینکه برخی بیان می‌کنند باید زنان آزاد باشند و مردان خودشان را کنترل و تقویت کنند که آزادی زنان باعث تحریک آنان نشود، گفت: اگر این موضوع از منظر اسلام و قوانین بررسی نکنیم فقط تجربه چند دهه قبل نشان داده است آزادی بی حد و مرز عامل اصلی تجاوز و تعرض به زنان بوده است.

امام جمعه خوشاب با تاکید بر اینکه به جای آزادی بی حد باید دنبال تعالی زن و بالا بردن شخصیت زن باشیم، گفت: هویت زن ایرانی یعنی حیا، عفت و الگو گرفتن از سبک و سیره زندگی حضرت زهرا (س) است.

وی با بیان اینکه برخی با کم صبری حقایق اسلام را تحریف می‌کنند، افزود: بعضی از این افراد در لباس روحانیت نیز هستند و با زبان خدا را می‌پرستند نه با قلب و دل و با منحرف کردن دیگران عامل گناه می‌شوند.

تیجانی با اظهار اینکه یکی از درس‌های طوفان‌الاقصی بیدار کردن خفتگان جهان و اعتراض پی در پی مردم به جنایات صهیونیست‌های اسرائیلی در غزه و اعتراض به کودک کشی اسرائیل توسط مردم کشورهای اروپایی و امریکایی، افزود: رژیم صهیونیستی برای رسیدن به اهدافش حدود ۱۵ هزار انسان بی گناه را در غزه که نیمی از آنان کودکان و زنان‌بودند را قتل و عام کرد و در آخر به هیچکدام از اهدافش نرسید و قطعاً پیروزی از آن مردم فلسطین است.

وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که فتح الفتوح امام خمینی (ره) تربیت جوانان بسیجی بود، افزود: بسیج مدرسه عشق، مدافع ولایت و یکی از پاک‌ترین مجموعه‌های کشوری است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *