شهردار سبزوار بیان کرد: پرداخت حقوق معوقه کارگران cng شهرداری سبزوار تا پایان شهریور ماه

خرابی پی در پی ایستگاه CNG سلطان آباد در مرکز شهرستان خوشاب - تنها جایگاه گاز همیشه خراب سلطان آباد همچنان با اختلاف شهرداری و پیمانکار روبه‌روست - بصیرت خوشاب - علی اکبر ملکی

عکس از بایگانی انتخاب شده

بازدیدها: 426

شهردار سبزوار با اشاره به رفع موانع قانونی پرداخت حقوق معوقه کارگران دو جایگاه سوخت CNG شهرداری سبزوار گفت: تا پایان شهریور ماه حقوق معوقه کارگران پرداخت می شود.

میثم حسین آبادی، شهردار سبزواردر گفتگو با بصیرت خوشاب در پاسخ به چرایی و علت پرداخت نشدن حقوق برخی از کارگران جایگاههای سوخت CNGمتعلق به شهرداری سبزوار گفت: در سبزوار چهار جایگاه CNG متعلق به شهرداری وجود دارد که دو مورد از آنها با مشکل پرداخت حقوق مواجه شدند و قانونا شهرداری نمی تواند مستقیم به کارگران بهره برداران جایگاههای گاز حقوقی پرداخت کند.

حسین آبادی با اشاره به گذشت حدود دو ماه از انتصابش در شهرداری سبزوار افزود: از زمانی که مسئولیت شهرداری سبزوار را عهده دار شدم پیگیر حل مشکلات جایگاه های گاز در سبزوار و حل مشکل حقوق کارگران شدم.

وی اضافه کرد: جلسات مختلفی با مسئولان شهری، کارگران و بهره برداران جایگاههای سوخت برای شنیدن مشکلات آنها برگزار شد و تلاش کردیم با کسب مجوزهای قانونی حقوق کارگران پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه جایگاهای سوخت CNG توسط بهره برداران اداره و به عنوان مستاجر از طرف شهرداری مطابق قانون و با طی مراحل قانونی آن انتخاب می شوند، افزود: به جز جایگاه توحید در ابتدای ورودی جاده شهرک توحید که در حال حاضر به دلیل خرابی یکی از قطعات تعطیل شده و کارشناسان در حال برآورد اولیه و حل مشکل آن و دریافت گزارشات تکمیلی هستم بقیه جایگاههای CNG متعلق به شهرداری مشکلی ندارند و اگر معوقه ای در پرداخت حقوق رخ داده باید بهرده برداران مربوطه پاسخگو باشند.

شهردار سبزوار در پاسخ به ادعای برخی از کارگران درباره حقوق عقب افتاده و پرداخت نشدن بیمه آنها در جایگاه سربداران و توحید به خبرنگار بصیرت خوشاب گفت: در جلسه ای که با فرماندار سبزوار داشتیم و مجوزهای قانونی که از مسئولان مربوطه اخذ شده است تا پایان شهریور ماه حقوق معوقه 18 کارگر این دو جایگاه پرداخت خواهد شد و درخواست کرده ایم با اخذ مجوزهای قانونی معوقات بیمه آنها نیز پرداخت شود.

وی اضافه کرد: قانونا شهرداری نمی تواند پرداختی مستقیم به کارگران جایگاههای گاز داشته باشد و کارگران یاد شده زیر نظر بهره برداران هستند ولی به دلیل مشکلاتی که در جایگاه توحید رخ داده تا اول مهر ماه این جایگاه توسط شهرداری اداره شد و با تعیین بهره بردار جدید از نیمه دوم سال جاری این جایگاه بعد از تعمیر توسط بهره بردار جدید اداره خواهد شد و کارگران مشکلی نخواهند داشت.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *