اگر بال پرواز می‌خواهید به واسطه حضرت زهرا(س) از خدا بخواهید

خادم حرم امام علی ع

گفتگو با خادم حرم حضرت علی ع در نجف اشرف

بازدیدها: 176

اگر بال پرواز می‌خواهید به واسطه حضرت زهرا(س) از خدا بخواهید

خادم حرم حضرت علی(ع) با تاکید بر اینکه اگر برای پرواز بال و پری می‌خواهید آن را به واسطه حضرت زهرا(س) از خدا بخواهید، گفت: هر زمان به واسطه ائمه اطهار(ع) به ویژه حضرت زهرا(س) از خدا تقاضایی داشتم، هیچوقت با دست خالی بر نگشتم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، همیشه در دلم آرزو می‌کردم که با یکی از خادمان حرم امام علی(ع) به عنوان خبرنگار مصاحبه داشته باشم. زمان زیادی طول نمی‌کشد و به آرزویم می‌رسم، وقتی می‌خواهم از کنار ضریح دور شوم یکی از دوستانی که مرا می‌شناخت رو به خادم حضرت کرد و مرا به عنوان خبرنگار به او معرفی کرد.
وقتی از خادم حضرت تقاضای مصاحبه می‌کنم خودش را سبزواری معرفی کرده و اجازه می‌خواهد بعد از تمام شدن شیفتش در حرم با همدیگر مصاحبه کنیم. همانجا کنار ضریح حضرت، مشغول دعا و نیایش می‌شوم و منتظر می‌شوم تا تعویض شیفت انجام شود.

اگر بال پرواز می‌خواهید به واسطه حضرت زهرا(س) از خدا بخواهید

فردی که مخاطبم قرار گرفت کسی نبود جز قهرمان کشوری رشته ورزشی ووشو، فارغ‌التحصیل رشته حقوق با معدل ۱۹,۹۵ و مجری برنامه هگمتانه همدان که در جوار حرم حضرت علی(ع) در صحن حضرت زهرا(س) زانو بر زمین زده و روزها با افتخار به سنگ کاری پرداخته است.
حسین‌طزری، خادم امیرالمومنین حضرت علی(ع) به خبرنگار ایکنا، گفت: روزها در صحن حضرت زهرا(س) کار می‌کنم و بعد از کار از ساعت ۱۶ تا ۱۸ و یا ۱۸ تا ۲۰ در مدتی که اینجا هستم در برخی از روزها به عنوان خادم افتخاری خدمت می‌کنم.

اگر بال پرواز می‌خواهید به واسطه حضرت زهرا(س) از خدا بخواهید

وی که اصالتا سبزواری است و در حال حاضر در تهران باشگاه ورزشی دارد، با اظهار اینکه برای خادم شدن نیاز به طی مراحلی دارد که برخی از قهرمانان ملی و نخبگان کشوری به سهولت این راه‌ها را طی می‌کنند، ادامه داد: در مسابقات قهرمانی ووشو در سال ۸۶ توانستم سهمیه جهانی ورود به مسابقات ایتالیا را کسب کنم و در سال ۹۰ به عنوان جوانترین نماینده سبک ورزشی در کشور انتخاب شدم.
وی با تاکید بر اینکه اگر برای پرواز بال و پری می‌خواهید آن را به واسطه حضرت زهرا(س) از خدا بخواهید، افزود: هر زمان به واسطه ائمه اطهار(ع) به ویژه حضرت زهرا(س) از خدا تقاضایی داشتم  هیچوقت با دست خالی بر نگشتم.
این خادم علوی با اشاره به اینکه کار در صحن زهرا(س) افتخار بزرگی است که به لطف ائمه اطهار(ع) و مولا علی(ع) شامل حالم شده است، اظهار کرد: مدت دو سال است که برای سنگ کاری در این صحن به نجف اشرف می‌آیم و در کنار آن بعد از کار به عنوان خادمی حضرت مشغول به خدمت می‌شوم.
طزری با ابراز اینکه نامم را به دلیل تولد در ظهر عاشورا حسین انتخاب کردند، تصریح کرد: بزرگ‌ترین آرزویم خدمت در جوار ائمه اطهار(ع) و شهادت در راه خدا همراه با آگاهی و بصیرت است.
مجری برنامه هگمتانه همدان با بیان اینکه تاکنون توانسته است ۱۱ هزار بیت از اشعار عاشورایی و مذهبی و اشعار حافظ را حفظ کند، عنوان کرد: در آینده قصد دارم با تکمیل کردن حفظ شعر، در دنیا رکورد بیشترین حفظ شعر را در گینس ثبت کنم.

اگر بال پرواز می‌خواهید به واسطه حضرت زهرا(س) از خدا بخواهید

علی‌اکبر ملکی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *