ساخت مصلای نماز جمعه ،نیاز خوشاب

امام جمعه خوشاب در خطبه های نماز جمعه حجت الاسلام مرتضی تیجانی - بصیرت خوشاب - علی اکبر ملکی basiratkhoshab.ir

بازدیدها: 134

امام جمعه خوشاب در خطبه های نماز جمعه : ساخت مصلای نماز جمعه ،نیاز خوشاب

حجت‌الاسلام مرتضی تیجانی ،امام جمعه خوشاب در خطبه‌های نماز جمعه سلطان‌آباد، مرکز شهرستان خوشاب گفت : باید به کارگران توجه ویژه شود و مسئولان نگذارند کارگران زحمت کش شرمنده خانواده هایشان شوند و نگاهی به سفره اقتصادی کارگران داشته باشند.

وی افزود: اگر کارگران نباشند کشور وابسته به بیگانگان است.خطیب جمعه خوشاب با اشاره به این که هر هفته در حال امید آفرینی هستیم و اگر در دولت، نفوذی وجود دارد، افراد مسرف و خیانت کاری وجود دارند آن ها را بریزند بیرون، گفت: کار دولت باید عالمانه، صادقانه و شجاعانه باشد.

حجت‌الاسلام مرتضی تیجانی با اشاره به روز شوراها افزود: اعضای شورای اسلامی تشکیلاتی عمل کنند و به فشارهای داخلی و بیرونی کاری نداشته باشند و با خرد جمعی تصمیم بگیرند.

وی تصریح کرد: کار شورا نظارت کردن است و راه حل برطرف کردن مشکلات نزدیک شدن به هم و وحدت است.خطیب جمعه خوشاب با اشاره به گسترده بودن وظایف امام جمعه و دایره خدمت امام جمعه به اقشار مختلف جامعه افزود: وظیفه من فقط توجه به افراد مومن و مسجدی و نمازخوان نیست وظیفه من توجه به مشکلات مردمی که به مسجد نیامده اند و توجه به بقیه مردم نیز هست.

ساخت مصلای نماز جمعه ،نیاز خوشاب

خطیب جمعه خوشاب با اشاره به جمعیت زیاد نمازگزاران حاضر در روز قدس در مسجد گلشن سلطان‌آباد،  محل اقامه نماز جمعه گفت: یکی از نیازهای اصلی شهرستان خوشاب ساخت مصلای نماز جمعه و چند منظوره است.

وی با بیان این که راهکار حل مشکلات شهرستان خوشاب ،داشتن وحدت و همدلی است، افزود: مردم به آن چه اعتقاد دارند پایبند هستند و از آرمان های انقلاب فاصله ندارند.خطیب جمعه‌ خوشاب با اشاره به روز قدس و تشکیل رژیم جعلی اسرائیل در بین سرزمین های اسلامی گفت: به رغم گلایه ها، برخی ناکارآمدی های مسئولان و مشکلاتی که در داخل داریم ولی مردم پای اعتقادات ایستاده اند.حجت الاسلام تیجانی با بیان این که تغییر و تحولات جدید در فلسطین اشغالی رخ داده و  کسانی که معتقد به سازش با اسرائیل بودند برای مبارزه اسلحه به دست گرفته اند، افزود: دامنه مقاومت مردم علیه اسرائیل بیشتر شده است. /علی اکبر ملکی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *