معمای جذب مشاور توسط شورای سلطان آباد؟!

استقرار باجه بانک ملی در خوشاب، لنگ 20 میلیون تومان

بازدیدها: 3425


به گزارش بصیرت خوشاب در حالی این روزها شهردار جدید و شورای شهر سلطان آباد کارشان را در مرکز شهرستان خوشاب با بدهی چند میلیاردی به ارث گذاشته توسط شهرداران قبلی و حقوق معوقه چند ماهه پرسنل و نیروهای خدماتی آغاز کرده اند که در این اوضاع تورم و گرانی جامعه کارگران چشم انتظار یاری مسئولان هستند.

در کنار تمام این مشکلات شهرداری شنیده ها حکایت از جذب مشاور برای شهرداری و شورای شهر سلطان آباد با حقوق 10 میلیون تومانی معمایی است که سوالات زیادی را در اذهان مردم ایجاد کرده است.

معمایی که رئیس شورای اسلامی سلطان آباد معتقد است مشاوران شهرداری همه رایگان هستند و در هیچ کجای کشور پولی دریافت نمی کنند در حالی که با نگاهی به سایت های خبری حقوق های میلیونی برخی از مشاوران به خوبی قابل رویت است.

بنا بر این گزارش، نکته مهمی که وجود دارد مشاوری که در سلطان آباد به گفته برخی از مردم از ابتدای شهریور ماه کار خودش را با دو روز کار در هفته آغاز کرده که سابقه او در ششتمد و شهر جغتای سابقه خوبی را در اذهان به نمایش نگذاشته و مردم متعجب از جذب وی برای مشاوره دادن به شورا و شهرداری در مرکز شهرستان خوشاب هستند.

بیش از دو میلیارد تومان بدهی، میراث صالحی برای شهرداری جغتای

یکی از رسانه های محلی جغتای از قول علیرضا مهدیان سرپرست شهرداری جغتای نوشته است: بیش از دو میلیارد و دویست میلیون تومان بدهی سررسید شده که از این میزان بدهی هفده فقره چک بلا محل صادر شده به مبلغ حدود چهارصد و پنجاه میلیون تومان و حقوق و … معوقه پرسنل و با قسمت عمده پروژه های بر زمین مانده بودجه سال جاری به مبلغ دو میلیارد و سیصد میلیون تومان آنهم در ماههای پایانی سال که به لحاظ شرایط موجود تاکنون بی سابقه بوده است.

با بررسی بیشتر از اقدامات شهرداری سابق جغتای به مطالب بیشتری در این رسانه محلی جغتای می رسیم.

اسناد دریافت های نجومی شهردار سابق جغتای افشا شد

با گذشت حدود یک ماه از استعفای صالحی از شهرداری جغتای اسنادی منتشر شده که از دریافت های نجومی شهردار سابق در ماه های پایانی خدمت خود حکایت دارد.
در روزهایی که بدهی شهرداری به رقم های میلیاردی رسیده و شهرداری نسبت به پرداخت حقوق های ناچیز کارگران و رفتگران اعلام ناتوانی کرده است، دریافت بیش از ۴۲ میلیون تومان اضافه کار و پاداش (مازاد بر حقوق ماهیانه) در مدت ۴ ماه رقمی غیر قابل تصور برای شهروندان است اما متاسفانه این رقم پرداخت شده است.

با نگاهی به عملکرد صالحی در ششتمد نیز مطالب زیر درباره نقد عملکرد وی درج شده است.

از مهمترین انتقاداتی که میتوان برای شهرداری ان دوره بر شمرد
“عدم اولویت بندی در طرح ها “، “عدم کارشناسی دقیق در طرح ها”،عدم سیاست قوی اقای شهردار و دور اندیش نبودن شهردار

برای بررسی بیشتر این موضوع به سراغ رییس شورای اسلامی سلطان آباد می رویم.

مشاور با ماهی 10 میلیون تومان؟!

علی اکبر صباغی در گفت و گو با بصیرت خوشاب با تعریف و تمجید از اقدامات صالحی گفت: صالحی دارای دکترای مدیریت و معماری است و عملکرد خوبی در شهر جغتای و ششتمد در گذشته داشته است.

وی اضافه کرد: این فرد به عنوان گزینه اولیه انتخاب شهرداری سلطان آباد بود و بعد از انتخاب نشدن به عنوان طراح و مجری المان ها و میادین شهر سلطان آباد قرار شد با پرداخت ماهی 10 میلیون تومان قراردادی با وی بسته شود.

صباغی با اشاره به اینکه پرداخت هزینه برای طراحی المان ها و میادین هزینه زیادی در شهر خواهد داشت با بقیه اعضای شورای اسلامی به این توافق دست یافتیم و مصوب کردیم بدون مصوبه کمیته انطباق که هیچ منع قانونی ندارد از تجربه و دانش وی به عنوان مشاور استفاده کنیم و این فرد تمام المان ها و میادین سلطان آباد را طراحی و در مدت یک ساله یا مدت کوتاه تر تحویل بدهد و هزینه تمام شده آنها را از شهرداری دریافت کند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *