امام جمعه خوشاب: نیروهای مقاومت با تکیه بر مردم معادلات منطقه را تغییر می‌دهند

بازدیدها: 17

امام جمعه خوشاب با اشاره به قدرت جبهه مقاومت با تکیه بر ایمان الهی گفت: نیروهای مقاومت با تکیه بر توان مردمی در حال تغییر معادلات منطقه هستند.

حجت‌الاسلام مرتضی تیجانی در خطبه‌های نماز جمعه سلطان‌آباد مرکز شهرستان خوشاب با اشاره به سبک و سیره زندگانی ائمه اطهار (ع) که با توجه به شرایط زمانه و شرایط حاکم بر جامعه رفتارشان متفاوت بوده، اظهار کرد: گاهی ائمه اطهار(ع) سکوت می‌کردند، گاهی قیام کرده، گاهی هجرت و گاهی مشغول تبیین و علم آموزی بوده‌اند.

امام جمعه خوشاب با اشاره به قدرت جبهه مقاومت با تکیه بر ایمان الهی گفت: نیروهای مقاومت با تکیه بر توان مردمی در حال تغییر معادلات منطقه هستند و شاهد عقب نشینی اسرائیل از غزه هستیم.

وی با اشاره به شرایط منطقه افزود: قدرت در دنیا فقط قدرت اقتصادی، صنعتی و نظامی نیست. روزگاری کسی حق نداشت به آمریکا اخم کند ولی مردم ایران آمریکاییان را از ایران اخراج کردند و امروز جبهه مقاومت اهداف آمریکا و اسرائیل را با موشک هدف قرار می‌دهد. تیجانی با اشاره به تفاوت‌های قدرت در نظام‌های مادی و الهی افزود: در نظام‌های مادی قدرتشان با تکیه بر ادوات نظامی و تجهیزات نظامی است ولی در نظام‌های الهی تکیه بر ایمان الهی و قدرت مردمی است و به همین معادلات در منطقه در حال تغییر و شاهد عقب نشینی اسرائیل در غزه هستیم.

خطیب جمعه خوشاب با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا و اسرائیل با ایران اسلامی افزود: برخی مدعی هستند ایران در حال دشمنی با آمریکاست اما از آنها باید سوال کرد، چرا نگاهتان را تغییر نمی‌دهید و دشمنی آمریکا با افغانستان، عراق، سوریه، یمن و فلسطین، ایران و غیره را نمی‌بینید. وی بیان کرد: یمنی‌ها به صورت دزدی که به کشور همسایه آنها برای دزدی رفته سیلی زدند. تیجانی افزود: آمریکا با هزاران کیلومتر دورتر از خاورمیانه و فلسطین چرا به منطقه لشکر کشی کرده و در حال کشتار مسلمانان است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *