شهید الداغی روح غیرت و جوانمردی را در رگ‌های جوانان جاری کرد

قاتلین آمر به معروف در سبزوار دستگیر شدند - بصیرت خوشاب - شهرستان سبزوار - خوشاب - علی اکبر ملکی - پایگاه خبری بصیرت خوشاب basiratkhoshab.ir

بازدیدها: 44

رئیس شورای سیاستگذاری کنگره ۲۰۰۰ شهید دیار سربداران:

شهید الداغی روح غیرت و جوانمردی را در رگ‌های جوانان جاری کرد

شهید الداغی روح غیرت و جوانمردی را در رگ‌های جوانان جاری کرد

سبزوار ـ رئیس شورای سیاستگذاری کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید دیار سربداران گفت: شهید الداغی بار دیگر روح غیرت و جوانمردی را در رگ‌های جوانان این مرز و بوم جاری کرد.

به گزارش بصیرت خوشاب آیت الله غلامرضا مقیسه در نشست خبری با اصحاب رسانه سبزوار با اشاره به اینکه شهدا با خدا معامله کردند، اظهار کرد: شهید الداغی بار دیگر روح غیرت و جوانمردی را در رگ‌های جوانان این مرز و بوم جاری ساخت.

رئیس شورای سیاست گذاری کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید دیار سربداران گفت: مطابق برنامه ریزی انجام شده کنگره ملی ۲ هزار شهید ۶ شهرستان دیار سربداران در چهارم خرداد با سخنرانی سردار سلامی، فرمانده سپاه برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: همزمان با برگزاری کنگره ملی از ۱۰ شب قبل هر روز تا روز برگزاری اجلاسیه کنگره باز سازی عملیات الی بیت المقدس در جوار شهدای گمنام با حضور هنرمندان سبزواری برگزار می‌شود که کار بزرگی است.

ساخت المان شهدا و چاپ ۱۷ عنوان کتاب

در همین رابطه سرهنگ پاسدار هادی موحدنیا، فرمانده سپاه سبزوار و دبیر این کنگره با اشاره به ساخت المان شهدا و چاپ ۱۷ عنوان کتاب درباره زندگی نامه برخی شهدای سبزواری مانند شهید نظیف که از کوچک‌ترین شهدای کشوری هستند گفت: برگزاری این کنگره از سال ۹۸ اغاز شد ولی به دلیل تقارن با کرونا با مشکلاتی روبرو شدیم.

فرمانده سپاه سبزوار افزود: همزمان با آغاز عملیات برگزاری کنگره ملی تا کنون در ۶ شهرستان یادواره شهدای شهرستانی در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، ششتمد داورزن برگزارشده است که آخرین آنها در شهرستان خوشاب ۲۶ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی در خصوص اقدامات دیگر انجام شده در این رابطه بیان کرد: راه اندازی سایت با ستارگان درباره مطالب زندگی بیش از ۲۰۰۰ شهید این کنگره است که تا کنون مطالب بسیاری از شهدای این کنگره بر روی آن بارگذاری شده و در حال تکمیل شدن است.

موحدنیا از دیگر اقدامات انجام شده برای شهدای کنگره ملی را کاشتن بیش از ۵ هزار نهال درخت به یاد شهدا ذکر و افزود: این درختان در طی ۳ سال تا کنون در سبزوار به یاد شهدا کاشته شده اند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *