فرماندار خوشاب : به نام آینده سازان، آینده سوزی نکنید!

محمود شم آبادی فرماندار شهرستان خوشاب - بصیرت خوشاب - امید آفرینی - بصیرت خوشاب - بودجه سالیانه خوشاب توسعه خوشاب - سرمایه گذاری در خوشاب www.basiratkhoshab.ir

بازدیدها: 58

فرماندار خوشاب با تاکید بر پرهیز از ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم، گفت: برخی افراد در فضای مجازی به نام آینده سازان، آینده سوزی نکنند.

به گزارش بصیرت خوشاب محمود شم ابادی، فرماندار خوشاب در جمع مردم سلطان آباد با اشاره به اینکه راه پیشرفت شهرستان خوشاب مشارکت مردم در بعضی از پروژه های توسعه و پیشرفت شهرستان است، گفت: در چند ماه گذشته مدرسه شهید شوشتری سلطان‌آباد با اعتبار ۶ میلیارد تومانی افتتاح شد.

وی با بیان اينکه از دغدغه جوانان شهرستانخوشاب به ویژه در سلطان اباد و از مشکلات ورزشی مطلع هستیم، گفت: برای توسعه سالن ورزشی شهید کاوه ۱۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص دادیم و‌ تا پایان سال جاری زمین دوم چمنورزشی مصنوعی سلطان‌آباد که ویژه بانوان است افتتاح می شود.

نماینده عالی دولت با تاکید بر اختصاص ۲۰ هکتار زمین در سلطان‌آباد برای طرح #نهضتملیمسکن افزود: با اجرای این طرح کمر قیمت زمین در شهر را می شکنیم.

فرماندار خوشاب با اشاره به نبود مجتمع فرهنگی و سینمایی در شهرستان خوشاب و‌ نیاز مبرم‌ این شهرستان برای داشتن سالن فرهنگی گفت:برای طرح مطالعاتی این مجتمع فرهنگی یک میلیارد تومان اختصاص داده ایم که امیدواریم هر چه زودتر این مجتمع فرهنگی در شهرستان خوشاب ساخته شود.

شم ابادی با اشاره به برخی از مشکلات حوزه طلاق و آسیب های اجتماعی در شهرستان خوشاب گفت: یکی از اقدامات بسیار خوب که با مشارکت آموزش و پرورش و امام جمعه خوشاب در حال اجراست طرح شمیم زندگی است که قدم های بسیار خوبی برای رفع معضلات و حل مشکلات شهرستان خوشاب برداشته اند.

نماینده عالی دولت با انتقاد از برخی از افراد که در فضای مجازی با تزریق نا امیدی به مردم به نام آینده سازان، آینده سوزی می کنند، افزود: بین مردم و مسولان اختلاف اندازی نکنید. مشارکت و کمک مردمی در اجرای پروژه های بزرگ ضامن پیشرفت شهرستان‌ خوشاب است.

بصیرت_خوشاب

@khoshab1

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *