اجرای طرح مسکن ملی در ۲۲ هکتار از اراضی شهر سلطان آباد خوشاب

استقرار باجه بانک ملی در خوشاب، لنگ 20 میلیون تومان

بازدیدها: 126

فرماندار خوشاب عنوان کرد؛

اجرای طرح مسکن ملی در ۲۲ هکتار از اراضی شهر سلطان آباد خوشاب

فرماندار خوشاب با اشاره به پیگیری و طی مراحل قانونی اجرای مسکن ملی در شهرستان خوشاب گفت: این طرح در ۲۲ هکتار از اراضی شهرستان انجام و مرحله اول واگذاری به افراد محقق شده است.

محمود شم آبادی در گفت‌وگو با بصیرت خوشاب گفت: ۴۱ نفر در مرحله مقدماتی ثبت طرح مسکن ملی در شهرستان خوشاب از طریق سامانه اداره راه و شهرستان سازی ثبت نام و با تکمیل پرونده در مرحله معرفی به بانک برای دریافت تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی ساخت مسکن ملی با بهره بانکی ۱۸ درصد و دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی قرض الحسنه هستند.

شم آبادی با بیان اینکه طرح مسکن ملی شهرستان خوشاب در ۲۲ هکتار زمین اراضی شهر سلطان‌آباد، مرکز شهرستان خوشاب از سمت ورودی جاده روستای رباط جز به این شهر در جوار شهدای گمنام و پارک گردشگری جانمایی و مراحل قانونی واداری آن طی شده است، گفت: تمام مراحل اداری و قانونی ۳۰۵ قطعه زمین ۲۰۰ متری گذرانده شده است و وضعیت ۴۱ واحد از آنها برای واگذاری به ۴۱ نفر که در سامانه مسکن ملی در سامانه اداره راه و شهر سازی ثبت نام کرده بودند تعیین و مراحل اولیه آن با قرعه کشی برای واگذاری مشخص شده است.

نماینده عالی دولت در خوشاب با اظهار اینکه در این منطقه پیش بینی ساخت واحدهای ورزشی، اداری و فرهنگی نیز انجام شده است، افزود: بودجه اولیه آماده سازی زمین‌های ساخت مسکن ملی ۴۰ میلیارد تومان‌تعیین شده و به شرکت عمران بسیج برای آماده سازی واگذار شده است.

شم آبادی با اشاره به تأخیر یک ماهه شرکت مذکور برای انجام آماده سازی زمین‌ها افزود: امیدواریم با سرعت بیشتری زمین‌ها آماده و ساخت مسکن آغاز شود.

فرماندار خوشاب با بیان اینکه واگذاری زمین به خانواده‌هایی که در طرح‌فرزند آوری ثبت نام کرده و شامل واگذاری زمین ۲۰۰ متری شده‌اند در این مجموعه قرار دارد، افزود: در صورت باز شدن سامانه ثبت نام اداره راه و شهرسازی ثبت نام‌های جدید انجام و بقیه ۳۰۵ قطعه زمین تعیین شده مطابق قانون واگذار خواهد شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *