پاک کردن حافظه تاریخی ایران برای ایجاد نا امیدی است.

برگزاری همایش ملی بزرگداشت حکیم سبزوای - سبزوار - بصیرت خوشاب - علی اکبر ملکی

بازدیدها: 145

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی در سبزوار بیان کرد: پاک کردن حافظه تاریخی ایران برای ایجاد نا امیدی است.

دشمن نگران تکثیر آرمان و ایمان ملت ایران است

به گزارش بصیرت خوشاب، سعید جلیلی شامگاه دوشنبه در مراسم رونمایی از کتاب «عملیات احیا» که روایت صعود کارخانه جمکو جوین(سبزوار) به قله علم و فناوری بعد از طی مشکلات فراوان است، اظهار کرد: دشمن نگران تکثیر آرمان و ایمان ملت ایران است چرا که این ۲ مؤلفه تولید قدرت کرده و نویدبخش گام دوم انقلاب است.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی افزود: تلاش ۴۴ ساله دشمنان که زیاده‌روی آن تاکید می‌کنند پاک کردن حافظه تاریخی ملت، فراموشی داشته‌ها و بزرگنمایی نداشته‌ها با هدف ترویج ناامیدی است.

وی با بیان اینکه چنانچه جامعه‌ای حافظه تاریخی خود را که مملو از تجارب است، فراموش کند باید هزینه‌های سنگینی بپردازد، اظهار کرد: دشمن بدین منظور در همه این سال‌ها توطئه‌های متعددی را علیه ملت ایران به راه انداخته است.

جلیلی اضافه کرد: دشمنان در عرصه سیاسی، رسانه‌ای و اجتماعی تلاش می‌کنند تا ملت ایران را از مسیر باشکوهی که انتخاب کرده و موفقیت‌های زیادی در آن حاصل شده است، بازگرداند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی افزود: به اعتراف مقامات رسمی آمریکا، تحریم حداکثری علیه ملت ایران شکستی فاحش خورده است چرا که مؤلفه‌های ایمان و آرمان، در ایران ایجاد قدرت کرده است و از این رو باید این مولفه‌ها که برگرفته از گفتمان دفاع مقدس است در همه عرصه‌های دیگر همچون اقتصاد و صنعت نیز تحقق یابد.

وی گفت: کتاب «عملیات احیا» که روایت صعود کارخانه جمکوی جوین به قله علم و فناوری است، بیانگر این است که این کارخانه نه تنها در شرایط سخت تسلیم نشد بلکه از شرایط زیان‌ده به رونق اشتغال و رفع مشکلات و بن‌بست‌های فنی کشور در صنایع مختلف نائل شده است.

جلیلی افزود: رونمایی این کتاب بدین لحاظ اهمیت دارد که سعی دارد یک الگوی موفق را تبدیل به یک فرهنگ برای جامعه کند و این اثر به نوعی سی تی اسکن و کالبدشکافی بخشی از مشکلات کشور است که در یک کارخانه، با اتکا به دانش بومی منطقه و با نگاه متعالی دینی با تفکر انقلابی دوباره احیا شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *