قاتلین آمر به معروف در سبزوار دستگیر شدند - بصیرت خوشاب - شهرستان سبزوار - خوشاب - علی اکبر ملکی - پایگاه خبری بصیرت خوشاب basiratkhoshab.ir

بازدیدها: 89

در پی ضرب و جرح یک آمر به معروف در سبزوار، غلامعلی صادقی رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی دستور بررسی ابعاد حادثه را صادر و ضاربین در کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر شدند.

به گزارش بصیرت خوشاب به نقل از میزان متعاقب رویداد یک حادثه ضرب و جرح که منجر به فوت یک آمر به معروف در سبزوار شد، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی طی دستوری خطاب به دادستان عمومی و انقلاب سبزوار، خواستار رسیدگی و روشن شدن ابعاد ماجرا شد.

دادستان سبزوار درباره این حادثه گفت: مطابق تصاویر دوربین‌های مدار بسته و تحقیقات بعمل آمده در شامگاه ۸ اردیبهشت یکی از شهروندان که منتظر بازگشت فرزند خود از کلاس بود، متوجه ایجاد مزاحمت و درگیری دو جوان با یک دختر جوان و کشاندن دختر در خیابان به اجبار و زور شده و در یک اقدام شجاعانه و انسانی بلافاصله برای نجات دختر جوان اقدام می‌کند.

جعفر طیار صابری افزود: متاسفانه هر دو جوان مزاحم که حسب بررسی بعمل آمده دارای سوابق متعدد کیفری هستند، در واکنش به دفاع شهروند سبزواری از دختر جوان ناجوانمردانه با سلاح سرد وی را از پشت سر مورد اصابت چاقو و سپس نفر دوم از روبرو مورد جرح شدید قرار می‌دهند و پس از ارتکاب جرم از محل متواری می‌شوند.

 وی گفت: بلافاصله اکیپ جنایی در معیت بازپرس، تحقیقات خود را آغاز و با تلاش مستمر در کمتر از ۱۰ ساعت ضاربین شناسایی و به اتهام مشارکت در قتل عمد دستگیر می‌شوند.

دادستان عمومی و انقلاب سبزوار افزود: امنیت مردم و جامعه خط قرمز دستگاه قضایی و انتظامی است و برای افرادی که به فکر ایجاد شرارات در جامعه و مزاحمت برای نوامیس مردم هستند امکان فرار از مجازات غیر ممکن است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *