امام جمعه خوشاب بیان کرد: صنعت هسته ای، کلید پیشرفت کشور

امام جمعه خوشاب در خطبه های نماز جمعه حجت الاسلام مرتضی تیجانی - بصیرت خوشاب - علی اکبر ملکی basiratkhoshab.ir

بازدیدها: 90

🔵 به گزارش #بصیرت_خوشاب حجت‌الاسلام مرتضی تیجانی، امام جمعه #شهرستان_خوشاب در خطبه‌های نماز جمعه در مرکز این شهرستان، سلطان‌آباد با اظهار اینکه صنعت هسته ای کلید پیشرفت کشور است، گفت: برخی بیشتر جنبه نظامی انرژی هسته ای را بیان‌کرده اند و از مزایای آن در کشاورزی، پزشکی و درمان سرطان ها و خدمات زیست محیطی کمتر گفته اند و کمتر در رابطه با مزایای آن اطلاع رسانی شده است.

🔵وی با بیان‌اینکه از یک قطره با کمک انرژی هسته ای می توان دریایی ایجاد کرد، افزود: برای تغییر در دراز مدت و حل برخی از مشکلات کشور نیاز به همراهی مردم‌ هست.

🔵خطیب جمعه خوشاب با اشاره به اینکه در مدیریت دو نوع تفکر وجود دارد و‌ برخی معتقد هستند باید به اندازه امکانات کار شود، گفت: اگر تا کنون به اندازه امکانات کشور کار شده بود و از بقیه ظرفیت ها استفاده نکرده بودند موشک هایپر سونیک و پیشرفت در انرژی هسته ای نداشتیم.

🔵خطیب جمعه #خوشاب با انتقاد از کارشکنی برخی بانک ها در پرداخت وام های ازدواج به جوانان گفت:چرا وقتی مسولان کشور برای پرداخت وام ها یک ضامن را تعیین کرده اند بانک ها با کارشکنی و اذیت کردن جوانان به دنبال اخذ چندین ضامن و عدم پرداخت وام  های ازدواج هستند.

🔵وی با انتقاد شدید از اینکه رفتار برخی کارکنان بانک ها و سخنان نسنجیده ای که برخی بانکی ها به جوانان می زنند باعث بدبینی مردم به نظام و دلسردی آنها می شود، افزود: چرا خون مردم را برخی بانکی ها در شیشه کرده اند.

🔵حجت‌الاسلام تیجانی با اظهار اینکه کدام مسول باید به مشکلات مردم رسیدگی کند و چرا بانک ها پاسخگو نیستند، افزود: منابع وام های ازدواج تعیین شده است و دولت باید برای سهولت پرداخت وام های ازدواج برای جوانان اقدام عملی کند. #بصیرت_خوشاب

@khoshab1

Basiratkhoshab.ir

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *