امام جمعه خوشاب:مجوز ماده ۲۳ ساخت بیمارستان خوشاب صادر شود

بازدیدها: 16

امام جمعه خوشاب گفت: برای امیدآفرینی در #شهرستانخوشاب مسوولان کشوری مجوز ماده ۲۳ ساخت بیمارستان را صادر کنند.

حجت‌الاسلام مرتضی تیجانی در خطبه‌های نماز سلطان‌آباد اظهار کرد: برای ایجاد امید آفرینی در شهرستان خوشاب مسؤولان کشوری مجوز ماده ۲۳ ساخت بیمارستان صادر کنند و پروژه ساخت باند دوم جاده بین المللی سبزوار-خوشاب-قوچان آغاز کنند.

امام جمعه خوشاب با بیان اینکه قبل از انقلاب برخی‌ها مانند اکثر سران پهلوی از داخل و بعضی مانند آمریکایی‌ها از بیرون خون مردم را می‌مکیدند، گفت: به تعبیر رهبری «انقلاب پرشکوه ملت ایران بزرگترین انقلاب مردمی در عصر جدید است که به آرمانش خیانت نکرده است.»

وی افزود: از عوامل مهم پایداری انقلاب ایستادگی رهبری و مردم‌تا پای جانشان و شهادت در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

تیجانی با درخواست از مسؤولان برای رسیدگی به مشکلات مردم شهرستان خوشاب گفت: دو پروژه مهم ساخت بیمارستان سلطان‌آباد در مرکز شهرستان خوشاب که سال هاست مردم منتظر ساخت آن هستند و ماده ۲۳ ندارد و همچنین ساخت باند دوم جاده بین المللی و ترانزیتی سبزوار-سلطان‌آباد که چندین سال تعطیل شده است اهمیتش برای مردم شهرستان خوشاب از تمام پروژه‌های نیمه تمام مهم‌تر است.

امام جمعه خوشاب بیان کرد: اگر در شهرستان خوشاب نمایندگان مجلس و مسؤولان کشوری می‌خواهند #امیدآفرینی کنند این دو پروژه ناقص را تکمیل کنند.

#بصیرت_خوشاب

مطالب ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

Sapp.ir/khoshab

Eitaa.com/khoshab1

T.me/khoshab1

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *