ارائه گزارش غلط اعتبارات بیمارستان خوشاب را صفر کرد

دکتر محمد سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار بصیرت خوشاب علی اکبر ملکی ۱۴۰۱

بازدیدها: 70

ارائه گزارش غلط اعتبارات بیمارستان خوشاب را صفر کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: به‌ دلیل اظهارات بی‌پایه و اساس مسئولان قبلی درباره میزان پیشرفت ساخت بیمارستان خوشاب، تمام اعتبارات سفر ریاست جمهوری تخصیصی به علوم پزشکی سبزوار صفر شد.

محمد سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، محمد سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، در نشست خبری اصحاب رسانه این شهرستان که ظهر امروز، ۲۴ بهمن‌ماه، در محل سالن اجتماعات ساختمان شبکه بهداشت و درمان سبزوار برگزار شد، در پاسخ به پرسش خبرنگار ایکنا، درخصوص آخرین اقدامات انجام شده برای ساخت بیمارستان شهرستان خوشاب، اظهار کرد: تاکنون موافقت اصولی این بیمارستان از تهران صادر نشده است.

وی با اشاره به جلساتی که با معاون وزیر به اتفاق نمایندگان مجلس و مسئولان شهرستان خوشاب در تهران داشتیم، بیان کرد: در این جلسه معاون وزیر و مسئولان مربوطه شفاهی موافقت خودشان را برای صدور موافقت اصولی ساخت بیمارستان خوشاب بیان کردند. خبر اولیه روی سایت علوم پزشکی سبزوار از زبان ما برای صادر شدن موافقت اصولی ساخت بیمارستان به همین دلیل است.

سالاری با بیان اینکه در سفر ریاست جمهوری ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای علوم پزشکی سبزوار اختصاص دادند که ۳۰ میلیارد تومان برای ساخت و تکمیل بیمارستان خوشاب و ۱۰۰ میلیارد تومان برای برای ساخت دانشکده پرستاری سبزوار بود، افزود: به دلیل اینکه تیم علوم پزشکی قبلی سبزوار از میزان پیشرفت ۶۵درصدی پروژه ساخت بیمارستان خوشاب اطلاعات غلطی داده بودند و بازرسان استانداری و ریاست جمهوری به دلیل کمی وقت امکان بازدید نداشتند و بعد از تعیین اعتبار بیمارستان خوشاب در سفر رئیس جمهور و آگاهی از اطلاعات غلط میزان پیشرفت پروژه، تمام اعتبارات ریاست جمهوری علوم پزشکی سبزوار از طرف مسئولان مربوطه در استان برای سبزوار صفر شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دیار سربداران با اشاره به تعیین محل جدید برای ساخت بیمارستان شهرستان خوشاب درباره تعیین زمین پروژه این بیمارستان در ورودی شهر سلطان آباد از سمت سبزوار، تصریح کرد: وضعیت واگذاری زمین این بیمارستان نیز از سوی مسئولان شهرستان خوشاب قطعی نشده و شهرداری سلطان آباد بیان کرده است این زمین مربوط به شهرداری است و علوم پزشکی می‌تواند آن را تصاحب کند.

سالاری در پاسخ به پرسش دیگری از سوی خبرنگار ایکنا، درباره سرنوشت ساخت بیمارستان خوشاب و سرنوشت ۵ کلنگ زنی قبلی ساخت بیمارستان خوشاب توسط مسئولان گذشته چه می‌شود، بیان کرد: تاکنون در دوران مدیریت چند ماهه بنده هیچ کلنگ زنی جدیدی رخ نداده و از کلنگ‌زنی‌های ساخت بیمارستان خوشاب بی‌اطلاع هستم. اما اگر موافقت اصولی ساخت بیمارستان خوشاب از تهران صادر شود کلنگ ساخت بیمارستان خوشاب را خواهیم زد.

وی اظهار کرد: مسئولان استانداری قول داده‌‌اند، برای تخصیص اعتبارات مرحله دوم ۵ میلیارد تومان تخصیص دهند که صرف مطالعات ساخت بیمارستان خوشاب خواهد شد و تا زمانی که پیشرفتی ارائه ندهیم قابل برداشت نیست.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *