امیدی به راه اندازی کارخانه سیمان خوشاب نداریم

اختلافات سیمان خوشاب را خشک کرد - امیدی به راه اندازی کارخانه نداریم - سیمان- فرماندار خوشاب - بصیرت خوشاب

بازدیدها: 158

فرماندار خوشاب با اشاره به مشکلات داخلی کارخانه سیمان خوشاب گفت: امیدی به راه اندازی کارخانه نداریم.

محمود شم آبادی در گفت‌وگو با بصیرت خوشاب با اظهار اینکه به دلیل اختلافات داخلی مالکان کارخانه سیمان در شهرستان خوشاب مالکان به این نتیجه رسیده‌اند که خودشان هم توانایی راه اندازی کارخانه را ندارند، اظهار کرد: در فرصت ۱۰ ساله‌ای که داشته‌اند تا کنون اقدام عملی مناسبی انجام نشده و امیدی به راه اندازی آن نداریم.

فرماندار خوشاب با بیان اینکه برای راه اندازی کارخانه باید اختلافات داخلی آن توسط مالکان و پرونده‌های قضایی حل شود درباره پرداخت تسهیلات به مالکان برای راه اندازی کارخانه سیمان خوشاب گفت: تسهیلات به افرادی داده می‌شود که مشکلی نداشته باشند. پرداخت تسهیلات به این کارخانه بدون حل مشکلات آن خودش باعث ایجاد مشکل خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به اینکه چه کسانی مالک و سهامدار آن هستند افزود: فردی قبلاً به ما مراجعه و ادعا کرد ۴۰ درصد سهام کارخانه را خریده است ولی هیچ وقت مدارک قانونی را ارائه نکرد و هیچ شفافیتی درباره این کارخانه و سهامداران آن وجود ندارد.

شم آبادی با اشاره به دو مرتبه بازدید از کارخانه سیمان خوشاب در زمان مسئولیت فرمانداری خوشاب افزود: تا کنون هیچ کسی برای پیگیری حل مشکلات آن به ما مراجعه نکرده است.

فرماندار خوشاب با بیان اینکه مسئولان قضائی و اجرایی دولت در شهرستان خوشاب تا کنون پیگیری‌های زیادی در ۱۰ سال گذشته برای حل مشکلات کارخانه انجام دادند ولی این کارخانه تا کنون به نتیجه نرسیده است، افزود: نبود شفایت، اختلافات داخلی مالکان کارخانه و وجود پرونده‌های قضائی از موانع اصلی عدم راه اندازی و تکمیل کارخانه بوده است.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده افزود: از مسؤولان کارخانه قبلاً تقاضا کرده بودیم بعد از حل مشکلات داخلی کارخانه مانع اصلی سد راه کارخانه را برای مسئولان اجرایی دولت بیان کنند ولی هیچ کسی مراجعه نکرد./مهر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *