شهرستان خوشاب محروم از کمپ ترک اعتیاد

انتظار ۸۰ مددجوی بهزیستی خوشاب برای ساخت مسکن - بصیرت خوشاب - علی اکبر ملکی- رئیس اداره بهزیستی خوشاب بیان کرد: شهرستان خوشاب محروم از کمپ ترک اعتیاد

بازدیدها: 44

رئیس اداره بهزیستی خوشاب بیان کرد:

شهرستان خوشاب محروم از کمپ ترک اعتیاد

خوشاب ـ رئیس اداره بهزیستی شهرستان خوشاب گفت: شهرستان خوشاب فاقد کمپ ترک اعتیاد است.

رضا یوسفی در گفت‌وگو با بصیرت خوشاب با اشاره به نبود کمپ ترک اعتیاد از دو سال قبل در شهرستان خوشاب گفت: شهرستان خوشاب فاقد کمپ ترک اعتیاد است و هیچ گونه مجوزی برای کمپ ترک اعتیاد تا کنون صادر نشده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خوشاب با اشاره به غیر مجاز بودن هر گونه فعالیت کمپ ترک اعتیاد در این شهرستان با نام بهزیستی گفت: از دو سال قبل شهرستان خوشاب هیچ گونه کمپ ترک اعتیادی ندارد و معتادان برای ترک اعتیاد به شهرستان‌های فیروزه، جوین و سبزوار فرستاده می‌شوند.

وی با اشاره به نبود مرجعی برای آمارگیری از معتادان در شهرستان خوشاب اضافه کرد: آمار دقیقی از معتادان در شهرستان خوشاب نداریم ولی آنچه که در عمل رؤیت می‌شود تغییری در تعداد آنها رخ نداده است.

یوسفی با اشاره به اینکه به دلیل سهل بودن مصرف مواد مخدر صنعتی چهره این نوع معتادان به راحتی قابل تشخیص نیست، افزود: متأسفانه مصرف مواد الکلی در شهرستان خوشاب زیاد شده و مسئولان امر باید فکر اساسی برای این موضوع داشته باشند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خوشاب با اشاره به اینکه هر کسی تمایل به ایجاد مرکز ترک اعتیاد در این شهرستان دارد باید از طریق سامانه صدور مجوزها درخواست خودش را اعلام کند، افزود: اگر به نام کمپ ترک اعتیاد کسی فعالیتی دارد غیر قانونی است و در صورت رؤیت با آن مطابق قانون برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت دو مرکز ترک اعتیاد سر پایی در مشکان و شهر سلطان‌آباد افزود: مرکز سلطان آباد زیر نظر علوم پزشکی است و از طریق متادون سرپایی اقدام به ترک اعتیاد می‌کنند.

یوسفی در رابطه با وام‌های اشتغال پرداختی به معتادان فاقد شغل پس از ترک اعتیاد گفت: بعد از ترک و انجام آزمایش‌های عدم اعتیاد در صورت تأیید و پس از گذشت یکسال وام اشتغال ۷ ساله با ۴ درصد و به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *