پرداخت ۱۴۰ میلیارد ریال وام خوداشتغالی توسط بهزیستی خوشاب

انتظار ۸۰ مددجوی بهزیستی خوشاب برای ساخت مسکن - بصیرت خوشاب - علی اکبر ملکی- رئیس اداره بهزیستی خوشاب بیان کرد: شهرستان خوشاب محروم از کمپ ترک اعتیاد

بازدیدها: 133

رئیس بهزیستی خوشاب مطرح کرد؛ پرداخت ۱۴۰ میلیارد ریال وام خوداشتغالی توسط بهزیستی خوشاب

رئیس بهزیستی خوشاب گفت: در سال گذشته ۱۴۰ میلیارد ریال وام خود اشتغالی به مددجویان بهزیستی شهرستان خوشاب پرداخت شد.

رضا یوسفی در گفت‌وگو با بصیرت خوشاب با بیان اینکه 80 پرونده آماده در نوبت دریافت وام اشتغال در سال جدید اظهار کرد: به محض رسیدن بودجه و اعلام از طرف مسئولان مربوطه معرفی افراد به بانک برای دریافت وام انجام خواهد شد. رئیس بهزیستی خوشاب بیان کرد: طی یکسال گذشته تا کنون ۱۴ میلیارد تومان وام خود اشتغالی در بخش‌های مختلف به مددجویان تحت پوشش شهرستان خوشاب برای ایجاد ۱۴۰ شغل پرداخت شده است.

وی با اظهار اینکه عمده این وام‌ها برای اشتغال در بخش‌های مختلف کشاورزی و دامپروری و متناسب با موقعیت منطقه که اکثراً کشاورز هستند مانند خرید تراکتور و تیلر و دامپروری پرداخت شده است، افزود: با وام‌های پرداختی ۱۰۰ شغل جدید برای مددجویان متقاضی شغل ایجاد شده است.

یوسفی با اشاره به کاهش معلولیت‌های ذهنی در شهرستان با اقدامات انجام شده افزود: برخی معلولیت‌ها دائمی است و امکان توانمند سازی افراد وجود ندارد لذا در کنار کمک به مددجوی معلول به برخی از خانواده‌ها نیز کمک می‌شود تا حمایت‌های لازم از مددجوی بهزیستی داشته باشند.

رئیس بهزیستی خوشاب با اشاره به هزار و ۱۰۰ مددجوی تحت پوشش بهزیستی در خوشاب گفت: از این تعداد ۸۰ درصد مستمری بگیر تحت پوشش بهزیستی هستند که کمک معیشت ماهیانه از ۶۵۰ هزار تومانی تا دو میلیون ۷۰۰ هزار تومانی که شامل معلولان قطع نخاعی است دریافت می‌کنند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *