پرداخت اجاره برای ساختمان خالی از جیب بیت المال و وعده های سر خرمن برخی مسولان که پایانی ندارد.

آب شیرین کن به سلطان‌آباد نرسید

بازدیدها: 93

🔵این اولین بار نیست و آخرین بار نیز نخواهد بود که اهالی سلطان آباد جور بسیاری از مشکلات شهرستانی به نام خوشاب را که افتخار مرکز بودن آن نصیبشان شده است را به دوش می کشند.

🔵اهالی سلطان آباد تا کنون بسیاری از زمین های ادارات دولتی را برای استقرار در #شهرستان_خوشاب با اهدا زمین چه از طرف خیرین به صورت مستقیم و یا از طرف شهرداری و شورای شهر سلطان اباد که نماینده مردم هستند به صورت رایگان تامین کرده اند و اگر اداره ای زمینی در اختیارش قرار نگرفته شورای شهر اجاره سالیانه محل استقرار بسیاری از آنها را از جیب همین مردم مظلوم سلطان آباد که گاها حقوق کارگران شهرداری شان پرداخت نشده و گرسنه مانده اند ولی اجاره محل استقرار ادارات دولتی را بدون کمک شهرهای همجوار آن پرداخت کرده اند تا خدمات دهی به مردم متوقف نشود.

🔵چند سالی است که زمزمه استقرار اداره ثبت احوال در شهرستان خوشاب به گوش می رسد ثبت احوالی که قرار بود در قرن ۱۴ در این شهرستان مستقر شود ولی قرن ۱۵ ه.ش نیز آغاز شد و ۱۴ سال گذشت ولی نیامدند.

🔵 ثبت احوالی که در سالیان مختلف و مسولان رده های مختلف نظام و حتی برخی نمایندگان مجلس وعده استقرار اداره انرا دادند و شورای شهر سلطان آباد به دستور مسولان مربوطه با کمک شهرداری و صرف ۱۵۰ میلیون تومان در آن زمان مکانی را اجاره و مناسب سازی کردند و ماهیانه اجاره ساختمان خالی انرا از جیب بیت المال در حال پرداخت هستند.

🔵در کنار این همه هزینه از جیب بیت المال و خوبی در حق آنها ولی مسولان ثبت احوال با بهانه های بنی اسرائیلی از استقرار در سلطان‌آباد مرکز شهرستان خوشاب تا کنون سر باز زده و پول های چند صد میلیونی بیت المال همه تا کنون به خاطر وعده های سر خرمن مسولان ثبت احوال دود شده است. کجا هستند مسولان و ناظرانی که دل بسوزانند برای حقوق بیت المال و پیگیر احقاق حقوق از دست رفته مردم باشند؟

🔵اگر اسم این حرکت را مردم آزاری مسولان رده بالای ثبت احوال که مردم شهرستان خوشاب را برای انجام کارهای اداری مجبور می کنند در جاده ها با عبور از گردنه های کوهستانی و خطرناک به سبزوار بروند و تضییع حقوق بیت المال بنامیم مطلب ناصوابی شاید نگفته باشیم. چرا که این اجاره املاک و صرف صدها میلیونی از جیب مردم سلطان آباد در جایی پرداخت می شود که حقوق کارگران شهرداری عقب افتاده و کارگران زیر بار تورم کمر خم کرده اند.

🔵کلام آخر اینکه ظاهرا وعده های سر خرمن برخی مسولان تمامی ندارد و در حالی که عدم استقرار ثبت احوال در خوشاب تا کنون چند صد میلیون تومان به مردم سلطان آباد ‌و اهالی شهرستان خوشاب و بیت المال خسارت وارد کرده است پیشنهاد می کنیم حداقل پرداخت اجاره املاک خالی را از جیب بیت المال و از جیب شهرداری سلطان‌آباد قطع کنند یا ساختمان را در اختیار ادارات دیگری قرار دهند که دنبال مکان استقرار می گردند. #بصیرت_خوشاب

@khoshab1

Basiratkhoshab.ir

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *