زراعت در خوشاب به چه قیمتی!

اختلاف آبفا و پیمانکار بالا گرفت؛ کام مردم سلطان آباد شیرین نشد

بازدیدها: 74

🔵پیرزن مدام التماس و خواهش می کرد آب منزلشان را وصل کنند…

🔵او با بیان اينکه من زن‌دوم این مرد هستم چرا باید تاوان مصرف آب شرب چندین ساله زن قبلی وی را برای باغداری من پرداخت کنم ادامه می دهد، همه اشتباه کردیم و تکرار نخواهیم کرد.

🔵پیرزن از در خارج می شود و پیر مردی وارد می شود. پیرمرد با صدای ضعیفی درخواست وصل انشعاب آب منزلشان را دارد. ولی شرط وصل مجدد آب شرب منزلشان پرداخت جریمه چند ده میلیونی آب مصرفی غیر مجاز برای کشاورزی است که گاها به یک میلیارد ريال نیز مي رسد و برخی گریه و زاری می کنند نداریم!!! است.

🔵….این ها بخشی از ماجرای هر روزه افرادی است که با استفاده از آب شرب مشغول زراعت و باغداری در #شهرستان_خوشاب هستند و وقتی انشعاب آب منزلشان قطع می شود با خواهش و التماس درخواست وصل دارند.

🔵در کنار این روستاییان ساکن روستاها، مسولان و شهرنشینانی کاخ نشین و ویلانشین در #شهرستان_خوشاب وجود دارد که ساکن تهران و شهرهای بزرگ هستند که اکثر مواقع درب منزلشان در روستاها قفل است و در حالی که هر دو اهرم قدرت و پول را با همدیگر دارند و مدعی هستند در روستاها برای منزلشان دولت سهمیه آب شربی تعیین کرده است که در زمان ساکن بودن‌ در شهرهای بزرگ ذخیره می شود و در مدت چند ماهه تابستان یا بهار مجاز هستند برای کشاورزی و کاشت درختان برای ویلایشان در روستا مصرف کنند.

🔵آب مزرعه این کاخ نشینان زمانی که به حکم قانون قطع می شود از همه طرف به مسولان شهرستان فشار می آورند تا جریمه آنها حذف و کم شود و یا از تخلفشان چشم پوشی کنند.

🔵سوالی ساده از همه عزیزان داریم در حالی که وضعیت آب شرب در #شهرستان_خوشاب در حال بحرانی شدن است

🔴زراعت به چه قیمت؟

🔴پسته کاری با آب شرب به چه قیمتی؟

🔴کاشت درختان زردآلو و میوه در حیاط منزل و آبیاری با آب شربی که این روزها برخی در روستاهای شهرستان خوشاب تشنه رسیدن آن برای خوردن هستند به چه قیمتی؟

🔴سمپاشی درختان با آب شربی که برخی از روستاییان و شهرنشینات تشنه مصرفش هستند به چه قیمتی؟ #بصیرت_خوشاب

@khoshab1

Basiratkhoshab.ir

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *