بخش خصوصی نیازمند امنیت اجتماعی، روانی و اداری است

سید هادی طباطبایی سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خراسان گفت: برای حل مشکلات مناطق محروم نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی هستیم و بخش خصوصی نیازمند امنیت اجتماعی، روانی و اداری است. - خوشاب

سید هادی طباطبایی سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خراسان گفت: برای حل مشکلات مناطق محروم نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی هستیم و بخش خصوصی نیازمند امنیت اجتماعی، روانی و اداری است. - خوشاب

بازدیدها: 43

بخش خصوصی نیازمند امنیت اجتماعی، روانی و اداری است

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خراسان گفت: برای حل مشکلات مناطق محروم نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی هستیم و بخش خصوصی نیازمند امنیت اجتماعی، روانی و اداری است.

تودیع معارفه فرماندار خوشاب

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، در مراسم تودیع و معارفه فرماندار خوشاب که امروز ۱۳ دی‌ماه، با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سلطان‌آباد مرکز شهرستان خوشاب، در سالن ورزشی یادگار امام(ره) برگزار شد، با حکم سردار نظری، استاندار خراسان رضوی، محمود شم‌آبادی، معاون سابق سیاسی اجتماعی فرمانداری سبزوار به عنوان سرپرست فرمانداری خوشاب معرفی و از خدمات امان‌الله خدمتگزار فرماندار سابق شهرستان با اهدای لوح توسط جمعی از مسئولان قدردانی شد.

در این مراسم امان‌الله خدمتگزار با اشاره به خدمات نظام و انقلاب اسلامی در روستاها و مناطق محروم، اظهار کرد: با اتمام گازرسانی به دره یام ۹۷درصد شهرستان خوشاب گاز‌رسانی می‌شود.

وی با اشاره به ایجاد همدلی و وفاق در شهرستان خوشاب، عنوان کرد: در بخش سرمایه‌گذاری با تشکیل کارگروه‌های مختلف تلاش‌های زیادی در رفع مشکلات کردیم.

همچنین سیدهادی طباطبایی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به اینکه بر اساس تشکیلات جدید نیروهای جدید انتخاب شدند و کار سختی بود، بیان کرد: حداکثر عمر فرمانداران جدید ۳ تا ۴ سال خواهد بود و باید تمام برنامه‌های خودشان را در این مدت پیاده و اجرایی کنند.

وی با اشاره به فاصله گرفتن برخی از مسئولان از ارزش‌های انقلاب اسلامی و تجمل‌گرایی جمعی از مسئولان در کشور، تصریح کرد: برای رسیدن به معنویات و عمل به قرآن انقلاب شد، اما با گذشت انقلاب از آرمان‌های انقلاب فاصله گرفته شد و برای اسلامی شدن جامعه باید به اهداف اولیه انقلاب و پیاده‌سازی دستورات قرآنی در جامعه به گذشته برگردیم و مسئولان با دوری از تجمل‌گرایی خودسازی کنند.

طباطبایی اضافه کرد: تا زمانی که خودسازی و درون انسان‌ها درست نشود، بیرون و جامعه درست نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه محرومیت در منابع مالی وجود دارد نه منابع انسانی، افزود: باید برای رفع محرومیت‌ها از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود و بخش خصوصی نیازمند امنیت اجتماعی، روانی و اداری و… است.

طباطبایی اضافه کرد: تلاش کردیم برای رفع محرومیت‌زدایی افراد و نیروهای قوی را برای مناطق محروم استفاده کنیم.

در این مراسم همچنین حجت‌الاسلام مرتضی تیجانی، امام جمعه خوشاب با تسلیت سالروز شهادت سردار سلیمانی و ایام فاطمیه، عنوان کرد: مسئولان برای ساخت دنیا و آخرت خودشان از الگوهایی مانند شهید سلیمانی در دوران ما تأسی بجویند و به سخنان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) عمل کنند.انتهای پیام

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *