امام جمعه خوشاب بیان کرد: مدیران ضعیف باید کنار بروند

امام جمعه خوشاب بیان کرد: مدیران ضعیف باید کنار بروند

بازدیدها: 499

مام جمعه خوشاب در خطبه های نماز جمعه :.

مدیران ضعیف باید کنار بروند

امام جمعه خوشاب بیان کرد: مدیران ضعیف باید کنار بروند

ملکی/ حجت الاسلام سید قاسم دهقانی امام جمعه خوشاب در خطبه های نماز جمعه سلطان آباد مرکز شهرستان خوشاب با تاکید بر این که مشکلات داخلی را باید خودمان حل کنیم با اشاره به گلایه های مردمی از روشن ماندن روشنایی  برخی از معابر و سوختن لوازم برقی در قطع و وصل های مکرر برق افزود: مدیران ضعیف باید کنار بروند.

خطیب نماز جمعه خوشاب با گلایه از آمارهای بعضا نمایشی برخی مسئولان صنعت برق و آب  برای اقدامات خودشان گفت: قسم حضرت عباس را قبول کنیم یا دم خروسی که بیرون زده است.

وی افزود: مسئولان وزارت نیرو از یک طرف هر پنج شنبه ،   افتتاح داشتند و گزارش می دادند و از طرف  دیگربه علت کاهش تولید برق و آب این روزها برق  و آب مردم  را قطع و پنج شنبه ها ادارات را تعطیل می کنند.

وی با درخواست از مسئولان وزارت نیرو برای شفاف سازی آمارهای تولیدی در هشت سال گذشته گفت: با توجه به نظر کارشناسان دولتی و هیئت دولت اگر ۱۱ تا نیروگاه مثل نیروگاه بوشهر بسازیم مشکل برق مردم حل خواهد شد.

حجت الاسلام دهقانی گفت: ضعف مدیریت از مشکلات اساسی در کشور است و چرا باید مدیر برق شهرستان خوشاب به رغم بودن مدیران بومی از نیشابور ۸۰ کیلومتر هر روز راه برای رسیدن به محل کارش طی کند.

وی با اشاره به گلایه های مردمی از روشن ماندن روشنایی برق برخی از معابر و سوختن لوازم برقی در قطع و وصل های مکرر برق اظهار کرد: مدیران ضعیف باید کنار بروند.امام جمعه خوشاب با اشاره به سخن  مقام معظم رهبری که فرموده اند خرمشهرها در پیش رو داریم گفت: ۲۰ نفر از مدیران شهرستان خوشاب را که در تهران و دیگر شهرها در حال فعالیت هستند در سامانه مدیران آقای رئیسی برای استفاده در پست های مدیریتی  معرفی کرده ایم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *