خدمت به مردم با تفکر لیبرالی امکان‌پذیر نیست

امام جمعه شهرستان شاندیز در مراسم سالگرد تدفین شهید گمنام سلطان‌آباد گفت: برای خدمت به مردم باید خادم آنان باشید و جهادی کار کنید و با تفکر لیبرالی نمی‌توان به مردم خدمت کرد.

بصیرت خوشاب - امام جمعه شهرستان شاندیز در مراسم سالگرد تدفین شهید گمنام سلطان‌آباد گفت: برای خدمت به مردم باید خادم آنان باشید و جهادی کار کنید و با تفکر لیبرالی نمی‌توان به مردم خدمت کرد.

بازدیدها: 68

امام جمعه شهرستان شاندیز در مراسم سالگرد تدفین شهید گمنام سلطان‌آباد گفت: برای خدمت به مردم باید خادم آنان باشید و جهادی کار کنید و با تفکر لیبرالی نمی‌توان به مردم خدمت کرد.

با تفکر لیبرالی نمی شود به مردم خدمت کرد

حجت‌الاسلام محمد صاحبی، امام جمعه شهرستان شاندیز، در مراسم سالگرد تدفین شهید گمنام در سلطان‌آباد، مرکز شهرستان خوشاب، که شامگاه هفتم تیرماه، در تپه نورالشهدای این شهر برگزار شد، با اشاره به دیدار خود با شهید سلیمانی زمانی که در قید حیات بودند، اظهار کرد: آن شهید گرانقدر، دو توصیه کردند و گفتند، خودتان را وقف اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) و خودتان را وقف مردم کنید.

مکتب شهید سلیمانی؛ الگوی مدیران

وی با بیان اینکه مدیر در نظام جمهوری اسلامی باید خادم مردم و در کنار مردم باشد و به‌صورت جهادی شبانه‌روزی کار کند، افزود: با مروری به زندگی و مکتب شهید سلیمانی هر کجا نگاه کنید مردم مشکل داشتند، شهید حاج قاسم سلیمانی مانند سیل گلستان، سیل خوزستان و زلزله کرمانشاه در کنار مردم بودند و داخل گل‌ولای و خاک‌ها به مردم خدمت می‌کردند.

امام جمعه شاندیز بیان کرد: اگر فرماندار یک شهر تفکر بسیجی و جهادی داشته باشد، می‌تواند خدمات زیادی به مردم انجام دهد و باعث تحول زیادی خواهد شد.

صاحبی با اشاره به ۵ توصیه گرانقدر که در ذیل به آنها اشاره خواهد شد، تصریح کرد: اگر می‌خواهید در دنیا مشکل نداشته باشید، خانواده‌هایتان در زندگی مستحکم باشد و از ارزش‌های انقلاب و اسلام جدا نشوی،  به آنها عمل کنید.

امام جمعه سابق خوشاب تصریح کرد: هیچگاه از اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) و از شهدا در زندگی‌تان مانند شهید سلیمانی جدا نشوید، زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی را مطالعه و به وصیت‌نامه آن شهید گرانقدر عمل کنید.

امام جمعه شاندیز مشهد، با اشاره به توصیه بعدی اضافه کرد: هیچگاه از قرآن جدا نشوید و به آن عمل کنید، نمی‌گویم روزی یک جزء از کلام‌الله مجید تلاوت کنید. صبح که از خواب بیدار شدید و وقت ندارید، سوره «یاسین» و شب قبل از خواب برای اینکه محتاج دیگران نشوید و رزق و روزی وسیع داشته باشید، سوره «واقعه» را تلاوت کنید.

صاحبی با تاکید بر اینکه برای اینکه زندگی‌هایتان متلاشی نشود، ارتباط خودتان را با مسجد و خانه خدا قطع نکنید، گفت: ۹۰درصد شهدا با مسجد ارتباط داشتند. زندگی‌نامه و وصیت‌نامه شهدا را بخوانید و از شهدا الگو بگیرید، بسیجی باشید و به مردم صادقانه خدمت کنید.

امام جمعه شاندیز با اشاره به دیداری که با آیت‌الله رئیسی بعد از انتخابات سال جاری داشت، گفت: به آقای رئیسی گفتم مردم به شما رأی دادند، اما سه انتظار و خواسته دارند که باید به آنها عمل کنید: « انقلابی بمانید، انقلابی فکر کنید و انقلابی عمل کنید.»ایکنا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *