صرف ناهار وحدت و جشن آغاز مدارس در مناطق سیل‌زده

صرف ناهار وحدت و جشن آغاز مدارس در مناطق سیل‌زده

صرف ناهار وحدت و جشن آغاز مدارس در مناطق سیل‌زده - اعزام گروه جهدی سلطان آباد، مرکز شهرستان خوشاب به مناطق سیل زده شمال

بازدیدها: 2073

صرف ناهار وحدت و جشن آغاز مدارس در مناطق سیل‌زده

در حالی که هنوز آب در برخی از مناطق روستایی و شهری شمال کشور جاری است، اما جهادگران تلاش دارند تا با کمک مردم و دولت‌مردان، زندگی به میان مردم برگردد و مشکلات را تسلیم کنند.

نهار وحدت در مناطق سیل زده و جشن شروع مدارس

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، در حالی که هنوز آب در برخی از مناطق شمال کشور در روستاها و شهرها در اطراف خانه‌ها و مدارس وجود دارد و بارندگی‌ها نیز ادامه دارد، اما دولت مردان در کنار نیروهای نظامی به همراه جهادگران و بسیج کمک‌های مردمی تلاش دارند تا با کمک اهالی منطقه زندگی عادی را برقرار کنند و مشکلات را به زانو درآورند.

جواد سلطان آبادی یکی از جهادگران اعزامی از سلطان آباد، مرکز شهرستان خوشاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با بیان اینکه زندگی عادی علی‌رغم مشکلات موجود در حال بازگشت به میان مردم در شمال کشور است، گفت: در یکی از روزها برای کمک به خانواد‌ه‌ای از برادران اهل سنت در یکی از روستاهای گرگان در حال کمک رسانی بودیم که بعد از اتمام کار، با اصرارهای فراوان در حالی که خانه‌اش در محاصره آب قرار گرفته بود ما را به صرف ناهار دعوت کرد و ما نام آن را «ناهار وحدت» نامیدیم.

وی با بیان اینکه غذایی که صرف کردیم در این منطقه سیل زده و در این روستا یک غذای اعیانی به حساب می آید، افزود: گاهی اوقات همین غذا نیز وجوندارد.

نهار وحدت در مناطق سیل زده و جشن شروع مدارس

این جهادگر اعزامی از سلطان آباد، مرکز شهرستان خوشاب اظهار کرد: کمک ۱۰ تنی آهک ارسالی شهرداری سلطان آباد به همراه کمک‌های غذایی و شیر خشک از موارد ارسالی مردم شهرستان خوشاب بود، اظهار کرد: در حال ضد عفونی کردن منازل و مسجد روستا هستیم و کمی زندگی عادی به میان مردم بازگشته اما ساخت و سازها هنوز آغاز نشده است.

سلطان‌آبادی با اشاره به بازگشایی مدرسه روستای اقسین تپه بعد از ۲۴ روز در این منطقه که ۲۵ دانش‌آموز دارد، تصریح کرد: روز گذشته با حضور جهادگران سپاه امام رضا(ع) از استان خراسان رضوی جشن آغاز بازگشایی این مدرسه با حضور ۱۸ دانش آموز و حضور نیروهای جهادی برگزار شد. تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸

انتهای پیام

مطالب مرتبط

دولت روستاها را در امداد رسانی فراموش نکند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *