۷۰ خوان بانک کشاورزی سر راه کشاورزان!

بازدیدها: 297

۷۰ خوان بانک کشاورزی سر راه کشاورزان!

به گزارش بصیرت خوشاب، حجت السلام سید قاسم دهقانی امام جمعه خوشاب در جمع مردم این شهرستان با تاکید بر پیروی از سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) گفت: از نگاه تک منظری به ائمه اطهار ع دست برداریم و در اقتصاد و سیاست نیز از سیره آنان پیروی کنیم.

🔹وی با اظهار اینکه از منظر اسلام اقتصاد و معیشت مردم در اولویت اول است، افزود: خط و مشی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری که تاکیدات فراوانی بر حل مشکلات اقتصادی مردم داشته و دارند نیز همین است.

🔸امام جمعه خوشاب با تاکید بر اصلاح قوانین دست و پا گیر سر راه مردم و مدیران توسط نمایندگان مجلس افزود: این چه بانک کشاورزی ویژه کشاورزان است که نه ۷ خوان بلکه ۷۰ خوان سر راه کشاورزان برای دریافت تسهیلات کشاورزی قرار داده و کارشکنی می کند.


وی اضافه کرد: چه کسی باید این قوانین را اصلاح کند. آیا اصلاح کنندگان که باید به داد مردم برسند غیر از نمایندگان مجلس و مسولان دولتی هستند.

حجت الاسلام دهقانی با تاکید بر جلوگیری از پاسکاری مردم توسط برخی ادارات دولتی افزود: نمایندگان مجلس با اصلاح قوانین نگذارند ادارات دولتی مردم را بین همدیگر پاسکاری کنند.

وی با انتقاد از برخی مسولان دولتی افزود: چرا مردم را بین ادارات مختلف به همدیگر پاس می دهید و به راحتی مشکلشان را حل نمی کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *