فوت یک نفر از درگیری گروهی روستای باغجر سبزوار در بیمارستان

فوت یک نفر از درگیری گروهی روستای باغجر سبزوار در بیمارستان - بصیرت خوشاب - شهرستان خوشاب

بازدیدها: 429

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سبزوارازدرگیری تعدادی از اهالی روستاهای خیرآباد و باغجر این شهرستان به علت اختلاف های قبلی و فوت یک نفر در بیمارستان خبر داد.

به گزارش بصیرت خوشاب به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ مهدی هادیان در این رابطه بیان کرد:
شب گذشته ( 13 فروردین )گزارشی مبنی بر درگیری تعدادی جوان از روستاهای خیرآباد و باغجر به فوریت های پلیسی 110 گزارش شد که حاکی از شنیدن شدن صدای تیراندازی بین طرفین درگیری داشت.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر شدند اما تعدادی از این افراد در برابر ماموران قانون مقاومت نشان می دادند و حتی شیشه چند خودروی انتظامی را نیز تخریب کردند.

سرهنگ هادیان اضافه کرد: پلیس با تیراندازی هوایی به جولان طرفین درگیری پایان داد و با توجه به این که چند تن در این نزاع دچار مصدومیت و برخی از آنها به وسیله سلاح سرد و سنگ پرانی در درگیری زخمی شده بودند توسط پلیس و اهالی محل به بیمارستان انتقال یافتند که برابر اعلام مرکز درمانی یکی از آنان جان خود را از دست داده است.

وی تصریح کرد:در این ارتباط چند متهم دستگیر و دستورات تخصصی مراجع قضایی برای بررسی موضوع صادر شده است.

جانشین فرمانده انتظامی سبزوار افزود: ناتوانی در کنترل خشم ، پایین بودن آستانه صبر و تحمل و همچنین ناآگاهی ازمهارت های حل مساله برای پایان دادن به اختلاف های شخصی عامل این درگیری بوده که حضور به موقع پلیس از خطرات زیان بار و غیر قابل جبرانی که این درگیری می توانست برای شهروندان در پی داشته باشد پیشگیری کرده است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *