سخنی بی تعارف با یک معلم عزیز

سایه بودجه‌های معیشتی بر مباحث فرهنگی و قرآنی

بازدیدها: 75

با شروع جشن های دهه فجر در حالی که انتظار داشتیم به اصل موضوعات و خدمات انقلاب اسلامی در 44 سال گذشته توجه و بیان شود انتشاریک ویدئو 4 دقیقه ای از نماینده دیار سربداران در مجلس شورای اسلامی که در زیر آن نوشته شده است:« پاسخ دکتر محبی نجم آبادی به برخی از رسانه های محلی » باعث حاشیه های زیادی شد و تعدادی از خبرنگاران و افراد نویسنده در سبزوار شروع به انتقادهای مختلفی بر علیه این نماینده محترم مجلس کنند بدون انکه به مطالب مطرح شده در فیلم پاسخی داده شود
در این نوشته با نگاهی به اصل بیانات این نماینده محترم مجلس که از نزدیک از تلاش های شبانه روزی اش از نزدیک و دور آشنا هستم و مشاهده کرده ایم چند سوال مطرح می کنیم که امیدواریم جناب آقای محبی بزرگوار به وقتش به آنها پاسخ بدهد.

برخلاف آنچه که در متن پست ارسالی کانال این نماینده مجلس زیر فیلم سخنانش نوشته شده است:« پاسخ دکتر محبی نجم آبادی به برخی از رسانه های محلی فضای خبری » در فیلم هیچ اشاره ای به برخی نشده و معلم عزیز و گرانقدر جناب آقای محبی بیان می کنند« فضای مجازی و حوزه خبری دیار سربداران مسیر دروغ پردازی گذشته را ادامه داده و به دلیل اینکه شکایتی نکردیم متاسفانه روز به روز بر حجم دروغگویی گذشته خودشان می افزایند.»

در ادامه این فیلم این نماینده محترم مجلس با اشاره به نمونه هایی از دروغ های منتشر شده مانند:« پدر مهسا امینی را مجازات کنید، نمایندگان مجلس خواستار اعدام معترضین شده اند یا نمایندگان مجلس طرحی را امضا کرده اند که افراد اگر اظهار نظر کنند با آنها برخورد شود»اشاره دارد و تاکید می کند برخی خبرنگاران سخنان او را ناقص منتقل کرده اند.

در ادامه محبی با اشاره به اینکه با زندگی در سبزوار از سال 79 از جریان ها و پشت پرده رسانه های سبزوار آگاه است ادامه می دهد« واقعا جای تاسف با این شیوه و اخلاق رسانه ای »

ما نیز مانند این نماینده محترم مجلس و معلم عزیز و گرانقدر که بخش زیادی از عمرش را در سرکلاس ها برای تربیت دانش آموزان گذرانده اند اظهار تاسف می کنیم از این نوع سخن راندن کلی یک نماینده مجلس و محکوم کردن همه خبرنگاران 6 شهرستان بزرگ دیار سربداران و خبرنگارانی که صادقانه در رسانه های کشوری مشغول فعالیت هستند.

از این معلم عزیز و گرانقدر که در ابتدای فعالیتش در مجلس شورای اسلامی بخشی از حقوق نمایندگی اش را برای نجات جان یک جوان از زیر چوبه دار در سبزوار صرف کردند محترمانه سوال می کنیم آیا تخلف و گناه یک فرد را می توان به پای همه گروههای یک جامعه نوشت؟

جناب محبی بزرگوار مگر شما نبودید که گفتید:« من از خبرنگاران و رسانه ها شکایت نمی کنم، چون می ترسم روزی برسد که به موقع زبانی باز نشود تا فسادی را رسوا کند و قلم ها بلرزند از نوشتند حقایق».

حال که شما با میل و رغبت خودتان درباره خطا و لغزش سهوی یا عمدی یک فرد یا مجموعه گذشته اید و شکایتی نکرده اید چه منتی بر سر اهالی جامعه خبری دیار سربداران دارید که اکثر این خبرنگاران عزیز شبانه روز بی اجر و بی منت خالصانه شبانه روز کار می کنند و شما با بی انصافی تمام آنها را آماج حملات و تهمت قرار دادید.

معلم عزیز و گرانقدر فرموده اید:« در فضای مجازی اجازه می دهند درکامنت ها اهانت های بسیار زشت و فضای غیر اخلاقی وجود داشته باشد»

از حضرتعالی سوال می کنم:
چرا شما که نماینده 80 میلیون ایرانی در مجلس شورای اسلامی هستید با حضور در تویتر و اینستاگرام آمریکایی به خودتان اجازه می دهید زیر پست ها و نوشته هایی که ارسال می کنید آماج حملات فحش های رکیک و تهمت ها قرار بگیرید.

اگر این نرم افزارهای امریکایی و خارجی خوب هستند چرا شما حق استفاده دارید ولی جامعه خبری کشور که زبان مردم و نماینده مردم هستند اجازه استفاده نداشته باشند.
اگر شما به خودتان اجازه می دهید که برخی افراد فحش های رکیک و سخنان بسیار زشت به نظام در زیر پست ها و سخنانتان منتشر کنند چرا انرا به گردن جامعه خبری دیار سربدارن می اندازید.

عزیز بزرگوار اگر مردم حق دارند زیر پست های ارسالی شما در فضای مجازی سخنان رکیک بزنند و شما نمی توانید آنها را در رسانه های خارجی پاک کنید چرا توقع دارید جامعه خبری دیار سربداران سخنان شما را منعکس کنند و کسی زیر این نوشته ها و سخنان انتقاد نکند.

و سخن آخر اینکه آیا غیر از این است که جامعه خبری سبزوار آیینه انعکاس بخشی از اخبار و مصاحبه های شما از تهران هستند و هر آنچه در خبرگزاری های رسمی و غیر رسمی ایران منتشر می شود در سبزوار موضوعات کشوری به نقل از شما انعکاس پیدا کرده است.

اگر این اخبار دروغ و کذب است چرا یقیه خبرگزاری های رسمی را نمی گیرید و مستقیم به سراغ چند خبرنگار در انتهای خط به دیار سربداران رسیده اید و آماج حملات ناجوان مردانه خودتان قرار می دهید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *