سرگرم شدن به مشکلات داخلی مانع پیشرفت کشور نشود

امام جمعه خوشاب در خطبه های نماز جمعه حجت الاسلام مرتضی تیجانی - بصیرت خوشاب - علی اکبر ملکی basiratkhoshab.ir

بازدیدها: 112

به گزارش بصیرت خوشاب امام جمعه خوشاب در خطبه‌های نماز جمعه سلطان‌آباد در مرکز شهرستان خوشاب با اشاره به وقایع اخیر کشور گفت: سرگرم شدن مسئولان به مشکلات داخلی باعث جلوگیری از پیشرفت کشور و غافل شدن از مسائل اصلی و کلان نشود.

حجت‌الاسلام مرتضی تیجانی با بیان این که نمی‌گوییم هر کسی وسط خیابان آمد اغتشاشگر است، افزود: برخی از مردم ممکن است انتقادی داشته باشند ولی اعتراض شان با حضور در بین اغتشاش‌گران  چه به حق باشد یا نا حق همراهی با اغتشاش‌گران است و باعث نا امنی، بی ثباتی و از بین رفتن حقوق مردمی است.

منظور ما از اغتشاش‌گر همان کسانی است که مامور انتظامی و اموال بیت المال را به آتش کشیدند و بقیه آن چه که خودتان دیده اید.

خطیب جمعه خوشاب گفت: وقتی به وقایع اخیر نگاه می‌کنیم می‌بینیم که‌ اندیشکده‌های آمریکایی از خرداد در بنیاد دموکراسی و غیره در خارج از مرزهای ایران برای کشته سازی در ایران و گسترش در فضای مجازی  و بعد از اجتماع میلیونی مردم در اربعین در زمان پیشرفت جمهوری اسلامی برنامه ریزی کرده‌اند، باید محتاطانه و با دقت عمل کنیم با کدام منطق هنوز برخی دل به دشمنی می‌دهند که برای برداشتن چند روسری در ایران فریاد راه می‌اندازند ولی داروهای مورد نیاز کودکان و بیماران را تحریم می‌کنند. 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *