سیلاب خسارت زیادی به شهرستان خوشاب وارد نکرد

تخریب جاده روستای بابالنگر

nemz.ir

بازدیدها: 202

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خوشاب:

سیلاب خسارت زیادی به شهرستان خوشاب وارد نکرد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خوشاب گفت: سیلاب روز گذشته در شهرستان خوشاب خسارت زیادی نداشته و تنها باعث مسدود شدن جاده بابالنگر شد که با فروکش کردن سیلاب بازگشایی شد.

عباس رباط جزی، در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی بارش‌های روز گذشته و جاری شدن سیلاب در مسیر جاده روستای سرخ و بابا لنگر چند ساعتی جاده ارتباطی این دو روستا مسدود شده بود که بعد از فروکش کردن سیلاب توسط نیروهای راهداری بازگشایی شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوشاب با اشاره به تخریب آب‌نمای جاده توسط سیلاب، افزود: موقتاً مسیر مواصلاتی با ریختن سنگ و مصالح بازگشایی شد و رفت و آمد برقرار است.

رباط جزی اضافه کرد: در مسیر جاده روستاهای کاهان و دربند منطقه دره یام شهرستان خوشاب نیز به دلیل بارندگی کوه ریزش کرده بود که این مسیرها نیز با تلاش نیروها بازگشایی شدند.

همچنین سید حسین خلیلی، بخشدار بخش مشکان در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: سیلاب جاری شده در بخش مشکان شهرستان خوشاب به علت بارندگی روز گذشته تاکنون خسارت زیادی به جاده‌های اصلی و خانه‌های مردمی وارد نکرده است. این سیلاب در مسیر جاده روستای سرخ و بابالنگر شهرستان خوشاب جاری شده بود.

وی با اظهار اینکه این مسیر سیلابی به دلیل قرار داشتن در خط القعر منطقه، عامل جاری شدن سیلاب‌های بالا دست و آب‌های جاری شده از کوه است، افزود: ساخت پل در این مسیر مشکلی را حل نمی‌کند و در حال حاضر خسارت خاصی به جاده روستای بابالنگر وارد نشده و بعد از فروکش کردن سیلاب این مسیر توسط عوامل راهداری بازگشایی شد.کد خبر 4911886

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *