جاری شدن سیلاب در خوشاب خسارت جانی نداشت

جاری شدن سیلاب در خوشاب خسارت جانی نداشت - بصیرت خوشاب - علی اکبر ملکی - شهرستان خوشاب - سلطان آباد - سیل - سیلاب - نوده انقلاب - شم آباد

بازدیدها: 60

در گفت و گو با مسئولان شهرستان مطرح شد:

جاری شدن سیلاب در خوشاب خسارتی نداشت

علی اکبر ملکی/بارش  باران و جاری شدن سیلاب های فصلی و آبیاری باغ ها و مزارع شهرستان خوشاب باعث خوشحالی مردم شهرستان شد.

در همین باره  بخشدار نوده انقلاب گفت:  خسارت خاصی تاکنون گزارش نشده ولی برخی راه های بین مزارع به علت بارش زیاد باران در انتهای کال خراب و در برخی مزارع گندم و جو آب زیادی جاری شده است.

 به گزارش خراسان رضوی، سید محمد انصاری نیک، رئیس شورای اسلامی بخش نوده انقلاب به خراسان رضوی گفت: بارش تگرگ در ارتفاعات روستاهای بخش نوده انقلاب باعث جاری شدن سیلاب فصلی در مسیر کال و رودخانه های فصلی روستاهای شیرخان، آشخانه و نودهان شد.وی با اشاره به این که خسارت جانی و مالی به دام ها نداشتیم، افزود: سود بارندگی و برکت نزولات آسمانی خیلی زیاد بوده و باعث خوشحالی مردم منطقه شده است.

انصاری افزود: در فیلم منتشر شده در فضای مجازی که نشان می دهد برخی در وسط سیلاب در چاهک گیر افتاده اند، در واقع این افراد بین دو کال و مسیر رودخانه توقف کرده اند که بعد از توقف سیلاب در حالی که امدادرسانان در منطقه حاضر شده بودند، بعد از باران از کال عبور کردند.

در همین باره سجادی پارسا بخشدار نوده انقلاب به خراسان رضوی گفت: خسارت خاصی تا کنون گزارش نشده ولی برخی راه های بین مزارع به علت بارش زیاد باران در انتهای کال  خراب و در برخی مزارع گندم و جو آب زیادی جاری شده است.

سجادی پارسا با اشاره به جاری شدن سیلاب در مسیر کال های داشخانه،  نودهان و شیرخان اضافه کرد:  با توجه به بازدید از منطقه و گزارش مردمی هفت خانه روستایی کنار کال دچار آب گرفتگی شده است که کارشناسان بنیاد مسکن  در ساعات اداری بازدید خودشان را انجام خواهند داد.

همچنین نورمحمدی بخشدار مرکزی شهرستان خوشاب در گفت و گو با خراسان رضوی با اشاره به جاری شدن سیلاب در مسیر کال های علیک، سیدآباد و کیخسرو اظهار کرد: تاکنون خسارتی نداشتیم.خلیلی بخشدار مشکان نیز با اشاره به نزولات جوی خیلی خوب در منطقه گفت: باتوجه به پیگیری انجام شده  تاکنون  گزارشی از سیلاب و خسارت به روستاهای بخش مشکان  از دهیاران دریافت نشده ولی بارش خوبی در روستاها داشته ایم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *