از حاشیه های شهرداری و شورای شهر تا واقعیت های پشت پرده در سلطان آباد

استقرار باجه بانک ملی در خوشاب، لنگ 20 میلیون تومان

بازدیدها: 236


این روزها اخبار زیادی از پشت پرده ها و وقایع شهرداری و شورای شهر سلطان آباد و از گوشه و کنار مرکز شهرستان خوشاب به گوش می رسد اما همچنان منتظریم تا این دریای پرتلاطم اختلافات آرام بگیرد و مردم شهر سلطان آباد نفس راحتی بکشند. چرا که بیشترین ضربه را در این اختلافات مردم متحمل می شوند مردمی که به تعبیر امام جمعه شهرستان خوشاب کاسه صبرشان در حال لبریز شدن است.

به گزارش بصیرت خوشاب با پذیرش استعفای دوم شهردار سلطان آباد خبر شهردار شدن یکی از اعضای شورای شهر سلطان آباد در حالی منتشر شد که شهردار جدید در گذشته با انتخاب شهردارشدن خاتمی فر در ابتدا مخالف بود اما در گذر زمان موافقش شد و در نهایت رای به کنار رفتنش دادند.

با بررسی و تحلیل اخبار دریافتی از منابع مختلف وقتی آنها را در کنار هم قرار می دهیم خبر از آشفته بازار این روزهای شهر و وضعیت شورای شهر دارد.

شهردار جدید هر کسی هست برای بسیاری از کارگران و کارمندان شهرداری مهم نیست کی باشد آنها این روزها حقوق ماهیانه خودشان را با حقوق دریافت نشده ماههای قبل را می خواهند تا در این تورم افسار گسیخته در جامعه شرمنده زن و بچه هایشان نباشند.

بدهی های بر جای مانده از دوران شهرداری رهنمافر در شهرداری سلطان آباد و طلب پیمانکارانی که پروژه ها را در دوران شهردار مستعفی انجام دادند همه پول می خواهند.و باید جیب شهردار جدید که حسابدار است پر پول باشد تا بتواند جوابگوی مشکلات شهری باشد وگرنه او نیز با بدهی جدید شهرداری سلطان آباد را تحویل شهردار بعدی خواهد داد.

در بین همه اختلافات اعضای شورای شهر که برخی به فکر خودشان و قوم خویشانشان هستند و بیشتر دغدغه اشتغال آنها را دارند تا دغدغه حل مشکلات مردمی، انتخاب یکی از اعضای شورای اسلامی شهر سلطان آباد به عنوان شهردار و قبل از آن اعلام مسئول مالی شهرداری به عنوان سرپرست در یکی از رسانه های محلی حکایت از آشفته بازاری در پس پرده حکایت دارد که هیچ برنامه مشخصی برای مدیریت شهری در پس اختلافات و استعفاها وجود ندارد و اگر وجود دارد به دلیل مشکلات سنگین شهرداری و اختلافات داخلی شورا تا کنون کسی عهده دار مسولیت شهرداری سلطان آباد نشده است.

حکایت انتخاب یکی از اعضای شورای شهر سلطان آّباد برای شهرداری حکایت همان پوست موزی است که زیر پای برخی از افراد می اندازند تا زمین بزنند.

روزهای آینده بیشترروشن خواهد کرد آیا شهردار معرفی شده جدید با نقشه طراحی شده برخی از افراد برای همیشه از شورای شهری کنار گذشته می شود و یا در پست شهرداری هفت خوان استخدامی را در وزارت کشور که جمعی از شهردارهای معرفی شده در همسایگی سلطان آباد نتوانستند با موفقیت طی کنند حیدری موفق خواهد شد تا بتواند به ریاست ماندگاری برسد.

هر چه که هست ریسک پذیرفتن پست شهرداری سلطان آباد توسط حیدری که حسابدار است و معنی 2*2 را به خوبی می داند و با افرادی که در برخی از تصمیمات مهم شهری در روزهای گذشته 180 درجه اختلاف دیدگاه داشته است ماههای آینده به خوبی استعفا از شورای شهر و شهردار شدنش را برایش معنا خواهد کرد./ علی اکبر ملکی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *