مسئولان در خوشاب جزیره ای عمل نکنند

مسئولان در خوشاب جزیره ای عمل - بصیرت خوشاب - علی اکبر ملکی basiratkhoshab.ir

مسئولان در خوشاب جزیره ای عمل - بصیرت خوشاب - علی اکبر ملکی basiratkhoshab.ir

بازدیدها: 78

در جلسه شورای اداری شهرستان مطرح شد

مسئولان در خوشاب جزیره ای عمل نکنند

مسئولان در خوشاب جزیره ای عمل - بصیرت خوشاب - علی اکبر ملکی basiratkhoshab.ir
مسئولان در خوشاب جزیره ای عمل – بصیرت خوشاب – علی اکبر ملکی basiratkhoshab.ir

نماینده مردم شهرستان های سبزوار ،خوشاب، جوین، جغتای، ششتمد و داورزن در مجلس شورای اسلامی  در شورای اداری خوشاب با درخواست از جزیره ای عمل نکردن مسئولان و توجه به مشکلات مردم اظهارکرد: ثروت یک کشور صرفا مسائل توسعه ای و جاده نیست، ثر‌وت کشور مردمانش هستند که پشتیبان حاکمیت باشند.

به گزارش خراسان رضوی ، در جلسه شورای اداری شهرستان خوشاب ، دکتر محبی نجم آبادی نماینده مردم شهرستان های سبزوار ،خوشاب، جوین، جغتای، ششتمد و داورزن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که حرکت تغییرها در دولت کند است ،گفت: کشور در شرایط عادی قرار ندارد ‌و با حرکت عادی کشور پیش نمی رود.

وی با بیان این که برخی مشکلات خوشاب نظیر معضلات خدمات رسانی به منازل مسکونی حاشیه جاده ها و گازرسانی با بقیه شبیه به هم است، افزود: از دیگر مشکلات  شهرستان خوشاب، تنش آبی، زمین های منابع طبیعی و مجتمع های آبی فرسوده است.

نتوانستیم پروژه ها را تکمیل کنیم

وی اظهار کرد: از دیگر معضلات شهرستان، مشکل جاده های شهرستان مانند آسفالت نشدن جاده ۳ کیلومتری ترخاص وجاده دهنه شور و به سرانجام نرسیدن جاده شفیع آباد و جاده سبزوار – سلطان‌آباد است که مجوز  ماده ۲۳ ندارند و تعطیل شده اند .

وی با درخواست از روسای ادارات  گفت: هر دستگاهی باید مسلط به قانون بودجه و برنامه های ششم و هفتم توسعه باشد.

محبی نجم آبادی با درخواست از جزیره ای عمل نکردن مسئولان و توجه به مشکلات مردمی اظهارکرد: ثروت یک کشور صرفا مسائل توسعه ای و جاده نیست، ثر‌وت کشور مردمانش هستند که پشتیبان حاکمیت باشند.در  این جلسه همچنین علی اصغر عنابستانی دیگر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: برای توسعه خوشاب و پیشرفت نیازمند نگاه ویژه به زیر ساخت ها هستیم.وی افزود: راه پیروزی در حوزه اقتصادی ،سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه است.

عنابستانی همچنین گفت: سطح رفاه مردم با توسعه‌ مباحث اقتصادی انجام خواهد شد.وی افزود: تکمیل و احداث پروژه های جاده های خوشاب باعث رونق گردشگری و سرمایه‌گذاری خواهد شد.

اعتبار جاده شفیع آباد برگشت خورد

وی با اشاره به برگشت خوردن بودجه جاده شفیع آباد-سلطان‌آباد در سال‌ گذشته به دلیل نداشتن ردیف ماده ۲۳ و سهل انگاری مسئولان شهرستانی و استانی گفت: در سال جدید پیگیریم این ردیف اعتباری احیا شود.

در ادامه شم آبادی فرماندار خوشاب با اشاره به نبود دفتر سرمایه گذاری در خوشاب افزود: به دلیل نبود دانشگاه در خوشاب به دنبال تعریف مسئولیت اجتماعی برای برخی افراد هستیم تا رابط بین صنعت و سرمایه گذاران برای توسعه خوشاب باشیم.

وی اظهارکرد: در کنار حوزه کشاورزی، نگاهی به معدن و صنایع دیگر در شهرستان خوشاب داشته باشیم.در این جلسه همچنین مسلم ملایی، مدیر عامل یک واحد تولیدی که به عنوان مشاور فرماندار خوشاب حکم مسئولیت گرفت، گفت:  در حال تولید لامپ های ضد انفجار هستیم و در صورت حمایت مسئولان ،کشور را بی نیاز از واردات خواهیم کرد.

وی با اشاره به این که تمام الکتروموتورهای ضد انفجار وارداتی هستند، افزود: در صورت کمک مسئولان ،شهرستان خوشاب را به عنوان قطب تولید الکتروموتورهای ضد انفجار در ایران خواهیم کرد.

وی با اشاره به هزینه ۷۰۰ میلیون تومانی گواهی نامه استانداردسازی تجهیزات تولیدی شان گفت: استاندارد ایران به دلیل این که زیرساخت استاندارد سازی لامپ ها و الکتروموتورهای ضد انفجار را ندارد کمک کند تا بتوانیم تجهیزات تولیدی را مطابق استانداردهای ملی و جهانی بومی سازی کنیم و  هزینه های تولیدمان کاهش یابد./ملکی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *