ابطال سهمیه آزاد نفت گاز سلطان آباد و پاسخ شرکت نفت سبزوار

زخم کهنه کمبود سوخت تراکتور

شهرستان خوشاب nemz.ir

بازدیدها: 117

مدیرعامل شرکت نفت و پخش فراورده های نفتی سبزوار گفت: به دلیل محدودیت های موجود کشوری و برخی مشکلات در سلطان آباد سهمیه آزاد نفت گاز جایگاه سلطان آباد قطع و ابطال شد.

مهدی مومنی در گفت وگو با خراسان رضوی در پاسخ به چرایی ابطال سهمیه گازوئیل آزاد جایگاه سلطان آباد در مرکز شهرستان خوشاب گفت: به دلیل مشکلاتی که در سلطان آباد وجود داشت و همچنین محدودیت ارائه سوخت آزاد نفت گاز در کشور، مجاز به ارائه فقط یک سهمیه به هر شهرستان هستیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسه با فرماندار خوشاب در این باره افزود: به دلیل محدودیت های موجود در شهر سلطان آباد و اختصاص داشتن سهمیه آزاد نفت گاز به خودروهای ترانزیتی برای جلوگیری از ایجاد ترافیک و راه بندان تریلی های ترکیه ای و همچنین کمی فروش جایگاه سلطان آباد برای جایگاه مرکز شهرستان خوشاب تصمیم گرفته شد سهمیه آزاد به جایگاه بونصر مشکان اختصاص یابد و سهمیه سلطان‌آباد قطع شود.

مومنی در پاسخ به این که مردم سلطان آباد باید چه کار کنند؟ گفت: تمام خودروها سهمیه دارند و برخی از خودروها معمولا در آخر ماه سهمیه کم می آورند که از این به بعد با توجه به محدودیت در ارائه سوخت آزاد کشوری و این که هر شهرستان یک سهمیه جایگاه دارد، مردم شهرستان خوشاب مانند سلطان‌آباد مجبور هستند مسافت ۲۰  کیلومتری یا بیش از آن را برای تهیه سوخت آزاد نفت گاز به مشکان طی کنند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *